Sport algemeen

Ik hoop dat Dick Robin influistert dat hij met minimaal zes verdedigers moet spelen (één mag er best verdwalen op het middenveld), waarvan er minstens vijf type houdhakker zijn. John de Wolf dan graag laten uitleggen hoe je intimideert (neus-incident met een Zwitser) en dan nog hard roepen in de tunnel: 'Denk eraan jongens. Die NEC-ers spelen volgende week de bekerfinale, die trekken de pootjes wel terug'.

Dan moet het wel goedkomen. Als Feyenoord NEC zondag van zich af houdt, dan komt het wel goed.

Hoop ik....

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Davidd
Ik hoop dat Dick Robin influistert dat hij met minimaal zes verdedigers moet spelen (één mag er best verdwalen op het middenveld), waarvan er minstens vijf type houdhakker zijn. John de Wolf dan graag laten uitleggen hoe je intimideert (neus-incident met een Zwitser) en dan nog hard roepen in de tunnel: 'Denk eraan jongens. Die NEC-ers spelen volgende week de bekerfinale, die trekken de pootjes wel terug'.

Dan moet het wel goedkomen. Als Feyenoord NEC zondag van zich af houdt, dan komt het wel goed.

Hoop ik....
Beetje dezelfde tactiek die ik van FC Twente hoop dat ze gebruiken over een paar weken in Eindhoven. Iets te hard fluisteren "Deze jongens zijn al kampioen en spelen over een maand het belangrijkste toernooi ter wereld"

• On fire
Waarderingen: Koekdoos
Beetje dezelfde tactiek die ik van FC Twente hoop dat ze gebruiken over een paar weken in Eindhoven. Iets te hard fluisteren "Deze jongens zijn al kampioen en spelen over een maand het belangrijkste toernooi ter wereld"
Los daarvan, is dat dan ook al de vijfde wedstrijd die ze om helemaal niks meer spelen. Als je al motivatie kan opbrengen in die potjes, zal dat ook per week minder worden.

Ik heb niks tegen Arsenal, maar Instagram een paar uurtjes scrollen als ze dit nog verpesten, gaat wel genieten worden.

Ik heb niks tegen Arsenal, maar Instagram een paar uurtjes scrollen als ze dit nog verpesten, gaat wel genieten worden.
Vraag me altijd af waar die aversie tegen Arsenal in Engeland vandaan komt. Spelen vaak aantrekkelijk voetbal en zijn al best lang geen kampioen meer geweest.

Vraag me altijd af waar die aversie tegen Arsenal in Engeland vandaan komt. Spelen vaak aantrekkelijk voetbal en zijn al best lang geen kampioen meer geweest.
Ja, ik begon daarom met dat ik niks tegen ze heb, maar ik denk running gag dat ze sinds dat Invincible jaar alles bottlen, vind ik wel grappig

Wat een ongelooflijk mooie koers vandaag! En wat een terechte overwinning voor Van Aert. Eindelijk pakt 'ie hem!

Ik wil er geen discussie mee starten (echt niet), maar vind dit toch wel erg mooi nieuws :).
Denk dat je hier ook moeilijk negatief over kan zijn. Een unieke kans in de laatste paar wedstrijden van het seizoen. Volgend jaar gaat ze aan de slag bij het vrouwenteam van Union. Je moet wel heel seksistisch zijn om dit af te keuren. Ik juich het toe en ga Union de laatste paar wedstrijden even extra in de gaten houden.

• Pray
  • Leuk
Waarderingen: RuneBrico en Oasiss
Nou ik heb eerlijk gezegd wel genoten van de intensiteit in de NEC-Feyenoord- pot. Niet qua pracht, maar vooral in het doorzetten en felle duels. Dit was wel aantrekkelijk! Niet sierlijk, wel gebuffeld zeg.

Jammer genoeg geen 3 punten voor Feyenoord, maar wel een lekker spannende eindfase mede hierdoor. En ik zou er vrede mee hebben mocht Feyenoord geen 2e worden. Grootste nadeel is dat ze zoveel centen mislopen, maar op dit moment kunnen ze beter niet in de Champions League aantreden.

Nou ik heb eerlijk gezegd wel genoten van de intensiteit in de NEC-Feyenoord- pot. Niet qua pracht, maar vooral in het doorzetten en felle duels. Dit was wel aantrekkelijk! Niet sierlijk, wel gebuffeld zeg.

Jammer genoeg geen 3 punten voor Feyenoord, maar wel een lekker spannende eindfase mede hierdoor. En ik zou er vrede mee hebben mocht Feyenoord geen 2e worden. Grootste nadeel is dat ze zoveel centen mislopen, maar op dit moment kunnen ze beter niet in de Champions League aantreden.
Het was een heel intense wedstrijd en die strijd is mooi, maar het was op de tribune niet per se heel leuk. Ik heb NEC betere wedstrijden zien spelen.

Het spel lag voortdurend stil, af en toe vervelend sfeertje op het veld. Veel vasthouden en kleine overtredingen, irritaties, tijdrekken (looking at you Wellenreuther). Maar uiteindelijk heel blij met de late gelijkmaker die ook dubbel en dwars verdiend was.

Van Persie liet zichzelf overigens wel kennen als een verongelijkte kleuter. Pfff wat een niveau.

Ik durf niet te voorspellen wie er nu tweede en derde gaan worden. Feyenoord blijft wisselvallig en veel punten morsen, NEC heeft de focus natuurlijk vooral op de bekerfinale. Zou me niets verbazen als Twente in hun huidige vorm en resultatenreeks aan het langste eind gaat trekken.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Als min of meer neutrale kijker was er weinig om warm van te lopen ja. In die zin is de hand van Advocaat misschien toch ook zichtbaar? Dat klinkt misschien negatiever dan ik het bedoel, maar een naïever Feyenoord (des Van Persie) had de pot waarschijnlijk leuker gemaakt. Dan had NEC misschien 4-2 gewonnen en had Feyenoord minder gehad, dus ik snap het ook wel hoor.

Die act van Van Persie stond hem niet goed inderdaad, maar goed emoties horen erbij. Los van dat ik er ook heel weinig van begreep, laat jezelf toch niet zo kennen en kijk gewoon naar waar je wel invloed op hebt.

Is er verder iemand die het geen rood vond voor Sandler? Gun hem zeker wel de bekerfinale, maar dit was toch wel een gekke beslissing. Ook dat de VAR, en scheids, zo lang nodig had om bij Ajax rood te trekken; die leek me ook glashelder zonder een herhaling gezien te hebben.

Users who are viewing this thread