Rock Werchter 2026

Het blijft gewoon een vreemd verhaal en ben erg benieuwd naar deze keuze. Ook aangezien er een uur niks tijdens Gorillaz speelt. Het is gewoon niks voor Werchter om geen alternatief op de weide te hebben voor welke act dan ook.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en mattman
Een dergelijke eis zou ook wel een ultiem zwaktebod zijn. We trekken die weide anders niet vol dus…

Zie het persoonlijk niet voor me.

Alsof een band als 21 Pilots het wat kan schelen of er 60 000 of 80 000 man op dat veld staat.

Enige dat ik zou kunnen bedenken is dat ze geen soundbleed willen...maar ik kan het me echt niet voorstellen dat die eis er is gekomen.

Maar daar speelt ook niets tegelijk met de headliners op de andere dagen, Katy Perry en Orelsan. Ook tijdens afsluitende dance-acts op mainstage Paul Kalkbrenner en Marshmello speelt niets tegelijkertijd.
Ermee, just saying. Je moet er verder niks van maken in elk geval.

Naar Pukkelpop? Lijkt me een betere match. Immers dichter bij de stick season.
Op 1 of andere manier zie ik die dus volgend jaar zelf een Boutique trekken. Die 2 Ziggo’s in Nederland gaan ook direct volzitten.

Ik vond het ook totaal niks. Maar vrees dat die enorm groot is.

• Verdrietig
Waarderingen: ChrisV
Het blijft gewoon een vreemd verhaal en ben erg benieuwd naar deze keuze. Ook aangezien er een uur niks tijdens Gorillaz speelt. Het is gewoon niks voor Werchter om geen alternatief op de weide te hebben voor welke act dan ook.
Ik denk dat de weide vrijdag na charlotte de witte /tijdens XX sneller gaat uitstromen dan op zaterdag met alleen 21P.
Vrijdag heb je alleen the XX en lauren spencer smith als keuze. 21P trekt een breder publiek. Ookal ben ik zelf meer benieuwd naar the XX

Ik denk dat de weide vrijdag na charlotte de witte /tijdens XX sneller gaat uitstromen dan op zaterdag met alleen 21P.
Vrijdag heb je alleen the XX en lauren spencer smith als keuze. 21P trekt een breder publiek. Ookal ben ik zelf meer benieuwd naar the XX
Ik denk dat het ook vrij leegstroomt tijdens 21 Pilots.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Pfff, ik zou alleen naar The Warning gaan en hopelijk voor hen gebeurt dat ook massaal (maar ik ga sowieso toch nooit meer naar RW)

Users who are viewing this thread