Graspop Metal Meeting 2026

Twisted Sister wordt vervangen Barcelona Rockfest: Megadeth
Copenhell: Allstar band Deense artiesten
Swedenrock: Joan Jett
Graspop: Knocked Loose

Ergens doet dit nog pijn.:(

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf

Vind t dan nog nie eens zo'n heel zwakke boeking als je t met de rest vergelijkt. Megadeth hebben we al. Joan jett past vlgm nie echt. En een allstarr band vind nu ook nie top.
Des al nie te min. Best zwakke boekingen. Maar blijkbaar kon niemand een goede vervanging regelen

doet hierdoor wel een stuk minder pijn. stuk voor stuk zwakke vervangers. ook geen van allen headlinewaardig.
was wel zuur geweest als een ander festival met een hele sterke vervanger kwam

Ik vind KL niet eens zo'n slecht idee hoor. Oke, misschien beter bands als Within Temptation doorschuiven en dan KL toevoegen. Maar goed.
Joan Jett had me ook best een toffe vervanging geleken, past in ieder geval een beetje binnen het Classics kopje, plus ik zou het echt heel gaaf vinden die eens te zien!

Voor de skullies wacht ik nog wel ff. Nog niet koppelen.
Doe ik liever in 1 keer
Zou ik niet op wachten. Vooverkoop skullies kunnen ook uitverkocht zijn. En de GMM tickets zijn een paar dagen voor aanvang pas beschikbaar en dan zijn de voorverkoop skullies er sowieso niet meer.

Zou ik niet op wachten. Vooverkoop skullies kunnen ook uitverkocht zijn. En de GMM tickets zijn een paar dagen voor aanvang pas beschikbaar en dan zijn de voorverkoop skullies er sowieso niet meer.
Een digitale top up van skullies kan natuurlijk niet uitverkopen, weet niet hoe je aan die informatie komt maar dat klopt niet.

• Leuk
Waarderingen: DaanV en BlackwaterPark

Ik was al blij met Knocked Loose als vervanger, maar als ik kijk naar de alternatieven nog blijer!

Skullies verkopen niet uit worden in juni alleen duurder

Ze hebben het liefste dat iedereen 500 skullies koopt.

doet hierdoor wel een stuk minder pijn. stuk voor stuk zwakke vervangers. ook geen van allen headlinewaardig.
was wel zuur geweest als een ander festival met een hele sterke vervanger kwam
Megadeth kent vrijwel het hele veld tenminste. En alles behalve de zang is het best sterk en had het ook best een feestje kunnen worden. En ook met een soort ''afscheidstour'' is er ook nog de gunfactor. Ookal is Dave een beetje een halve tamme, hij is wel iconisch.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Jimmeh07
Megadeth kent vrijwel het hele veld tenminste. En alles behalve de zang is het best sterk en had het ook best een feestje kunnen worden. En ook met een soort ''afscheidstour'' is er ook nog de gunfactor. Ookal is Dave een beetje een halve tamme, hij is wel iconisch.
of het een betere headliner is valt over te discussieren, maar is natuurlijk een totaal nutteloze discussie want Megadeth stond bij ons al op de line up

Hadden ze eigenlijk nog beter Megadeth 2 keer laten spelen. Ze moeten toch maar pas zaterdag op Hellfest zijn

• Haha
Waarderingen: Loek123

Geen idee waarom dit pijn doet. Joan Jett is toch veel minder relevant of groot dan kl. Megadeth staat op GMM ook altijd gewoon in de late namiddag
Moest er nu ergens een grote band of iets exclusief geboekt zijn, maar zijn ook allemaal gewoon zwakker vervanging zaken.
Ik begrijp dat kl niet echt je ding is, en is natuurlijk geen volwaardige headliner of vervanging voor ts, maar de alternatieven op andere festivals zijn zeker niet beter

Eigenlijk zelfs nog liever Diablo Radio dan Knocked Loose
Knocked Loose is ook niet mijn ding toch niet als headliner maar zoiets als Diablo Radio krijgt graspop internationaal nietmeer verkocht.
Ze konden ook niks gedaan hebben en bands doorgeschoven hebben. Nu geven ze een jongere band de kans om te headlinen.
Zoiets zouden we enkel maar kunnen toejuichen ook al is het niet mijn genre er zal vast wel een alternatief te vinden zijn.
Wie weet boeken ze wel een twisted sister tribute band voor in de metaldome die avond.

Users who are viewing this thread