Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had wel verwacht dat die BMTH coupe wat meer navolging zou krijgen. Misschien zien we dit spel wel weer een grote naam opeens verdwijnen in het holst van de nacht?
Ik had wel verwacht dat die BMTH coupe wat meer navolging zou krijgen. Misschien zien we dit spel wel weer een grote naam opeens verdwijnen in het holst van de nacht?
Ik ben vooral benieuwd of er een omgekeerde coupe kan plaatsvinden, door juist een act naar de 300 punten te krijgen, waardoor ze het spel vroegtijdig zullen verlaten, lijkt me veel geiniger. Gewoon als een act hier rond de 180 punten zit, dan midden in de nacht met een paar man hem op 300 zetten en voila, wegstemmen!