Pukkelpop 2026

DIKKE zo laat op de main zou echt beyond schandalig zijn. Derde jaar op rij ook gewoon dat die op PKP staat. Laat die dan tenminste gewoon op donderdag opdraven als je hem toch persé wil boeken.
Ik volg die frustratie, maar ergens natuurlijk wel die Limburgse connectie, dit is 'hun' Zwangere Guy.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Bij de zaterdag moet toch nog een derde headliner komen?

Wellicht the chemical brothers?
In een nieuwe reel van Tomora staat een vraagteken bij het laatste optreden van The Chemical Brothers op Coachella.. wellicht een terugkeer, en gelijk daarna nog een show op Pukkelpop, sziget en R&L?
Waarom zou daar een derde headliner bij moeten? Florence verkoopt instant Sportpaleis uit en Deftones doet hetzelfde in Vorst. Dat lijkt me goed naar Pukkelpop-normen.

Deftones is trouwens overal de grootste naam van hun dag. Die gaan niet plots 3e laatste staan op Pukkelpop.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en Golski
Waarom zou daar een derde headliner bij moeten? Florence verkoopt instant Sportpaleis uit en Deftones doet hetzelfde in Vorst. Dat lijkt me goed naar Pukkelpop-normen.

Deftones is trouwens overal de grootste naam van hun dag. Die gaan niet plots 3e laatste staan op Pukkelpop.
Op de smartphoneweergave toont de site op vrijdag en zondag 3 artiesten met foto's, op zaterdag enkel F+TM en Deftones. Dat zou een indicatie kunnen zijn dat er nog een derde grote naam bijkomt op zaterdag.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Ik verwacht niks meer echt groot op zaterdag. Misschien iets dat ook Graspop of Werchter doet, en ze pas later kunnen aankondigen.
Zeker geen chem bros bv.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Nog dagtickets van PKP te koop en de VIP dagtickets voor alle dagen.
Ten laatste maandag zijn wellicht alle combi-tickets en dagtickets uitverkocht! een mooie prestatie

Nu krijg ik als ik tickets aanklik bij Pukkelpop de melding uitverkocht! Dus alle combi en dagtickets zijn nu de deur uit.

Users who are viewing this thread