Pukkelpop 2026

Is Basement nog een optie? Hebben volgens mij nog geen Belgische datum staan en touren in Juni met Fiddlehead in het voorprogramma (gitarist speelt in beide bands). Staan evenals Deftones, Amyl, Deafheaven, jpegmafia op Outbreak London die zondag en hebben nog een datum in Spanje staan de week er op, zijn dus aan het touren.

Dat stoort mij dan dat ze hen dan niet verschuiven in de volgorde. Of willen ze de optie nog openhouden om hen toch ergens op de main te zetten?
Tenzij ML inderdaad de Wave afsluit en DIKKE en Roxy Dekker daar tweede en derde laatste staan? Maar na vorig jaar gaat Roxy toch sowieso op de main staan?

• Leuk
Waarderingen: CSM
Is Basement nog een optie? Hebben volgens mij nog geen Belgische datum staan en touren in Juni met Fiddlehead in het voorprogramma (gitarist speelt in beide bands). Staan evenals Deftones, Amyl, Deafheaven, jpegmafia op Outbreak London die zondag en hebben nog een datum in Spanje staan de week er op, zijn dus aan het touren.
En er komt een nieuwe plaat aan, dus ik zie die hun tour wel doortrekken idd. Had Fiddlehead verrassender gevonden dan Basement als aankondiging, en die zijn al binnen! ✅

• Leuk
Waarderingen: Ploegie en jarne
Twijfel om een ticket Jera te kopen vooral voor hen dus ook aan't hopen op Basement hier! Had gedacht dat ze bij deze drop zouden zitten dus nog even afwachten!

Niet echt een drop met iets wat er uitspringt voor mij maar wel wat namen die ik de afgelopen tijd veel voorbij heb zien komen overal. Benieuwd of er nog wat groots bij komt.

Twijfel om een ticket Jera te kopen vooral voor hen dus ook aan't hopen op Basement hier! Had gedacht dat ze bij deze drop zouden zitten dus nog even afwachten!
De 'no barrier' op Jera vind ik toch wel wat aantrekkelijker vs. een publiek dat niet echt vertrouwd is met hen. Los daarvan: Trix (quasi) uitverkocht, populair in Ndl&Duitsland, de onverwachte Fiddlehead-boeking... het zou zo maar eens kunnen.

Niet echt een drop met iets wat er uitspringt voor mij maar wel wat namen die ik de afgelopen tijd veel voorbij heb zien komen overal. Benieuwd of er nog wat groots bij komt.
Hangt er vanaf wat jij ziet als iets 'groots'. Hoogste plekken zijn alleszins ingevuld.

Hangt er vanaf wat jij ziet als iets 'groots'. Hoogste plekken zijn alleszins ingevuld.
Ja dat is altijd moeilijk inschatten maar stom gezegd artiesten met een paar miljoen luisteraars, er is volgensmij weinig tussen de 1 en 10 miljoen in. Ik weet ook niet hoe groot de line-ups altijd zijn.

De 'no barrier' op Jera vind ik toch wel wat aantrekkelijker vs. een publiek dat niet echt vertrouwd is met hen. Los daarvan: Trix (quasi) uitverkocht, populair in Ndl&Duitsland, de onverwachte Fiddlehead-boeking... het zou zo maar eens kunnen.
Er zullen best wat Turnstile fans zijn die dag, dus ik verwacht wel wat overlap en dus een enthousiast publiek. Tenzij ze ze om 13u in de Club zetten, zoals een paar jaar geleden. Dat was maar een lauw sfeertje toen 😅

• Leuk
Waarderingen: Lisa23
Voor mij op het eerste zicht weinig bekend tussen behalve Audrey Hobert en de Be-Nl namen. Twijfelde nog om via ticketswap ticket te kopen voor Audrey morgen in La Madeleine maar ze komt naar PKP dus tevreden.
Wednesday, IJSLAND, Lous ATY, JPEGMAFFIA, Adela, Eefje, S10, Rose Gray zijn interessant.

Users who are viewing this thread