Ik denk ook wel dat iedereen zijn zegje heeft gedaan nu. De lol is voor nu wel even van af ja. Maar als we straks gewoon weer even punten gaan verdelen, kan het ook wel worden opgepakt, lijkt me
.
Dit is extra grappig om te lezen nu ik weet dat het geen toeval was dat er zo veel mensen klaarzaten om ze weer omhoog te stemmen nadat jij ze terug in het spel bracht op het meest opportune moment. Maar ja sure, de enige correcte en logische manier om het op te lossen zo, kon echt niet andersNou ja, wat is dit dan nou weer?
Dit is toch de enige correcte en logische manier om dit op te lossen?
Natuurlijk is het niet ideaal, maar daar is weinig aan te doen.
Je doelt op toen er 10 punten op de verkeerde dag toegekend waren, wat ik hersteld heb? Ik nodig iedereen uit die situaties naast elkaar te houden en een potje “zoek de verschillen” te doenOverigens heb ik jou ook al eerder het heft in eigen handen zien nemen in een soortgelijk geval.
Je niet laten wegjagen door één user, volgens mij vinden de meesten hier dit heel vervelend voor je - het is wel duidelijk dat dit geen kwade opzet was. Ik zou lekker gebruik maken van je punten om zo Avantasia eruit te gooien.Ik zal me verder niet meer met deze H/H bemoeien, de lol is er wel af zo.
Fuck it, je hebt gelijk ook.Je niet laten wegjagen door één user, volgens mij vinden de meesten hier dit heel vervelend voor je - het is wel duidelijk dat dit geen kwade opzet was. Ik zou lekker gebruik maken van je punten om zo Avantasia eruit te gooien.![]()
![]()
Airbourne - 85Fuck it, je hebt gelijk ook.
Airbourne - 85
Alestorm - 100
Amon Amarth - 101
Anthrax - 90
Arch Enemy - 110
Architects - 135
Avantasia - 0 (-10)
Behemoth - 147
Dimmu Borgir - 105
Epica - 110
Europe - 80
Ghost - 105
Heilung - 60
Helloween - 80
In Flames - 100
Korn - 143
Kreator - 20
Lamb Of God - 80
Machine Head - 153
Megadeth - 70
Nightwish - 152
Opeth - 158
Powerwolf - 70
Sabaton - 88
Twisted Sister - 150
Within Temptation - 110
Kan iemand even dubbel checken of het goed is gegaan?
Nop niet goed. Zie het voorbeeld eronder met de tag naar spelleider!Fuck it, je hebt gelijk ook.
Airbourne - 85
Alestorm - 100
Amon Amarth - 101
Anthrax - 90
Arch Enemy - 110
Architects - 135
Avantasia - 0 (-10)
Behemoth - 147
Dimmu Borgir - 105
Epica - 110
Europe - 80
Ghost - 105
Heilung - 60
Helloween - 80
In Flames - 100
Korn - 143
Kreator - 20
Lamb Of God - 80
Machine Head - 153
Megadeth - 70
Nightwish - 152
Opeth - 158
Powerwolf - 70
Sabaton - 88
Twisted Sister - 150
Within Temptation - 110
Kan iemand even dubbel checken of het goed is gegaan?
Avantasia - 0 (-10)
mensen hebben niet eens zin om deze af te maken en jij wilt nog zo'n spel?Kunnen we nu weer gezellig verder met z'n allen? Dit afronden en door naar LL/PKP
Ik denk dat Goldband de tering in minnen, juist is wat de mensen nu nodig hebben.mensen hebben niet eens zin om deze af te maken en jij wilt nog zo'n spel?![]()
Welke aanpassing?Nu voelde ik me toch wel een beetje geroepen om daadwerkelijk eens wat te gaan luisteren van Avantasia, want ik minde ze ook alleen maar omdat ze zo belachelijk hoog stonden. Ken die hele band verder niet
Maar ik moet zeggen, als ik dat eerder had gedaan, dan hadden ze er nóg eerder uitgelegen... had ik die aanpassing in m'n post waarschijnlijk ook niet gedaan en was dit allemaal nooit gebeurd. Life is strange...
Ik denk dat Goldband de tering in minnen, juist is wat de mensen nu nodig hebben.
Mooi! Alleen in een sprookje kan ik limbo’s boezemvriend zijnDe avonturen van De Metal Limbo en zijn Boezemvriendje Edje Driesterhek.
Deel 15: 'De Zandbak'.
In het vrolijke speeltuintje naast de zingende zonnebloemen woonde een jongen die iedereen De Metal Limbo noemde. Niet omdat hij van metaal was — nee hoor — maar omdat hij dol was op harde gitaren, wilde solo’s en epische liedjes van Avantasia.
Als hij in de zandbak speelde, neuriede hij vaak plechtig:
“Avantasiaaa…!”
Niemand wist precies hoe het lied ging, maar het klonk altijd alsof er een draak op een wolk gitaar speelde.
Zijn boezemvriendje Edje Driesterhek zat naast hem. Edje had drie haarpunten die altijd recht overeind stonden, alsof ze meebewogen op onhoorbare metalmuziek.
Die middag bouwden ze met Pom, Timmetje en Sjakie een enorm zandfort. Geen gewoon kasteel — nee — een heuse “Metalburcht van Avantasia”. Er waren torens met vlaggen van grassprieten en een podium van nat zand waar denkbeeldige gitaren solo’s speelden.
Maar toen gebeurde er iets...
De Metal Limbo kneep zijn ogen samen.
“Ho! Wacht eens even!” riep hij dramatisch. “Pom, jij doet iets stiekems.”
Pom keek verbaasd op. “Wat dan?”
“Ik zag het! Jij fluisterde ‘Avantasia’ drie keer tegen je toren voordat je hem aandrukte. Dat is geheime zandmagie!”
Pom schudde fel zijn hoofd. “Dat is geen magie! Ik zing gewoon graag ‘Avantasia’ als ik bouw. Dat helpt me concentreren.”
“Precies!” zei De Metal Limbo. “Dat is dus valsspelen. Je gebruikt Avantasia-kracht!”
Timmetje sprong meteen op. “Dat is helemaal niet waar! Hij zong het gewoon zachtjes. Jij zingt het toch ook altijd?”
“Ja,” zei De Metal Limbo koppig, “maar ík zing het eerlijk. Zonder fluistertrucs.”
Sjakie kon het niet laten. Hij hield een schepje voor zijn mond alsof het een microfoon was en begon overdreven zwaar te zingen:
“AVANTASIAAA… geef mij extra zaaand!”
Hij wiebelde zo wild dat zijn torentje instortte. “Oeps. Mijn magie werkte niet.”
Maar De Metal Limbo bleef met zijn armen over elkaar staan. “Ik blijf erbij. Er wordt hier gestiekemd.”
Net op dat moment kwam Dokter Hannie aanlopen. Hij droeg een lange jas en had een serieuze snor die lichtjes trilde als hij praatte.
“Wat is hier aan de hand?” vroeg hij streng.
“Pom gebruikt geheime Avantasia-fluisteringen om zijn zandtoren sterker te maken!” zei De Metal Limbo zonder aarzelen.
Dokter Hannie keek van Pom naar Limbo. “Is dat waar?”
Pom zuchtte. “Nee, dokter. Ik zing gewoon zachtjes. Dat doe ik altijd. Het is geen stiekem plan.”
Timmetje knikte heftig. “Hij deed niks geheimzinnigs.”
Dokter Hannie keek naar De Metal Limbo. “Soms,” zei hij langzaam, “is iets wat anders lijkt, niet meteen stiekem. Misschien hoorde je gewoon muziek waar geen truc zat.”
Maar De Metal Limbo stampte met zijn voet in het zand. “Ik weet wat ik zag! Er werd gefluisterd over Avantasia. Dat is geen toeval!”
Edje Driesterhek rolde met zijn ogen. Zijn drie haarpunten bibberden.
“Limbo,” zei hij, “het is gewoon een liedje. We bouwen een zandkasteel, geen geheime metaltempel.”
“Het ís een metaltempel!” riep De Metal Limbo fel.
Edje gooide zijn schepje neer. “Ik ben er klaar mee. Als alles meteen een complot is, speel ik wel ergens anders.”
En daar liep hij weg, richting het klimrek, zijn drie stekels wiegend als teleurgestelde antennes.
Even werd het stil in de zandbak.
Pom keek naar zijn toren. “We kunnen ook gewoon verder bouwen,” zei hij zacht.
Timmetje begon alweer zand te scheppen.
Sjakie fluisterde overdreven: “Pas op hoor… straks komt Avantasia uit de zandbak gekropen…” en grinnikte.
De Metal Limbo bleef staan, koppig als een rots in een gitaarstorm. In zijn hoofd speelde een dramatisch metalrefrein. Misschien had hij gelijk. Misschien ook niet. Maar één ding wist hij zeker:
Als er ergens stiekem Avantasia werd gefluisterd… dan zou hij het horen.
En zo stond de Metalburcht van de Zandbak die dag een beetje scheef — net als de meningen van de vrienden.
Maar diep onder het zand… klonk héél zachtjes:
“Avantasiaaa…”
Voor ik voort lees, want ik wil geen spoilers zonder mee te zijn, wie is Ed? En waarover gaat het conflict?De avonturen van De Metal Limbo en zijn Boezemvriendje Edje Driesterhek.
Deel 15: 'De Zandbak'.
In het vrolijke speeltuintje naast de zingende zonnebloemen woonde een jongen die iedereen De Metal Limbo noemde. Niet omdat hij van metaal was — nee hoor — maar omdat hij dol was op harde gitaren, wilde solo’s en epische liedjes van Avantasia.
Als hij in de zandbak speelde, neuriede hij vaak plechtig:
“Avantasiaaa…!”
Niemand wist precies hoe het lied ging, maar het klonk altijd alsof er een draak op een wolk gitaar speelde.
Zijn boezemvriendje Edje Driesterhek zat naast hem. Edje had drie haarpunten die altijd recht overeind stonden, alsof ze meebewogen op onhoorbare metalmuziek.
Die middag bouwden ze met Pom, Timmetje en Sjakie een enorm zandfort. Geen gewoon kasteel — nee — een heuse “Metalburcht van Avantasia”. Er waren torens met vlaggen van grassprieten en een podium van nat zand waar denkbeeldige gitaren solo’s speelden.
Maar toen gebeurde er iets...
De Metal Limbo kneep zijn ogen samen.
“Ho! Wacht eens even!” riep hij dramatisch. “Pom, jij doet iets stiekems.”
Pom keek verbaasd op. “Wat dan?”
“Ik zag het! Jij fluisterde ‘Avantasia’ drie keer tegen je toren voordat je hem aandrukte. Dat is geheime zandmagie!”
Pom schudde fel zijn hoofd. “Dat is geen magie! Ik zing gewoon graag ‘Avantasia’ als ik bouw. Dat helpt me concentreren.”
“Precies!” zei De Metal Limbo. “Dat is dus valsspelen. Je gebruikt Avantasia-kracht!”
Timmetje sprong meteen op. “Dat is helemaal niet waar! Hij zong het gewoon zachtjes. Jij zingt het toch ook altijd?”
“Ja,” zei De Metal Limbo koppig, “maar ík zing het eerlijk. Zonder fluistertrucs.”
Sjakie kon het niet laten. Hij hield een schepje voor zijn mond alsof het een microfoon was en begon overdreven zwaar te zingen:
“AVANTASIAAA… geef mij extra zaaand!”
Hij wiebelde zo wild dat zijn torentje instortte. “Oeps. Mijn magie werkte niet.”
Maar De Metal Limbo bleef met zijn armen over elkaar staan. “Ik blijf erbij. Er wordt hier gestiekemd.”
Net op dat moment kwam Dokter Hannie aanlopen. Hij droeg een lange jas en had een serieuze snor die lichtjes trilde als hij praatte.
“Wat is hier aan de hand?” vroeg hij streng.
“Pom gebruikt geheime Avantasia-fluisteringen om zijn zandtoren sterker te maken!” zei De Metal Limbo zonder aarzelen.
Dokter Hannie keek van Pom naar Limbo. “Is dat waar?”
Pom zuchtte. “Nee, dokter. Ik zing gewoon zachtjes. Dat doe ik altijd. Het is geen stiekem plan.”
Timmetje knikte heftig. “Hij deed niks geheimzinnigs.”
Dokter Hannie keek naar De Metal Limbo. “Soms,” zei hij langzaam, “is iets wat anders lijkt, niet meteen stiekem. Misschien hoorde je gewoon muziek waar geen truc zat.”
Maar De Metal Limbo stampte met zijn voet in het zand. “Ik weet wat ik zag! Er werd gefluisterd over Avantasia. Dat is geen toeval!”
Edje Driesterhek rolde met zijn ogen. Zijn drie haarpunten bibberden.
“Limbo,” zei hij, “het is gewoon een liedje. We bouwen een zandkasteel, geen geheime metaltempel.”
“Het ís een metaltempel!” riep De Metal Limbo fel.
Edje gooide zijn schepje neer. “Ik ben er klaar mee. Als alles meteen een complot is, speel ik wel ergens anders.”
En daar liep hij weg, richting het klimrek, zijn drie stekels wiegend als teleurgestelde antennes.
Even werd het stil in de zandbak.
Pom keek naar zijn toren. “We kunnen ook gewoon verder bouwen,” zei hij zacht.
Timmetje begon alweer zand te scheppen.
Sjakie fluisterde overdreven: “Pas op hoor… straks komt Avantasia uit de zandbak gekropen…” en grinnikte.
De Metal Limbo bleef staan, koppig als een rots in een gitaarstorm. In zijn hoofd speelde een dramatisch metalrefrein. Misschien had hij gelijk. Misschien ook niet. Maar één ding wist hij zeker:
Als er ergens stiekem Avantasia werd gefluisterd… dan zou hij het horen.
En zo stond de Metalburcht van de Zandbak die dag een beetje scheef — net als de meningen van de vrienden.
Maar diep onder het zand… klonk héél zachtjes:
“Avantasiaaa…”
@ED3DRIE*STER#HEKVoor ik voort lees, want ik wil geen spoilers zonder mee te zijn, wie is Ed?
Ed (@) Drie (3) Ster (*) Hek (#).Voor ik voort lees, want ik wil geen spoilers zonder mee te zijn, wie is Ed?
Oh, hier kom ik graag op mijn eerder aangekondigde vertrek terug (net zoals Kiss, Scorpions, TS enz)Nop niet goed. Zie het voorbeeld eronder met de tag naar spelleider!
Ik zeg: Avantasia terug naar + 10!