Geese

Betere setting ook, denk ik. Al heb ik geen idee hoe Palladium is hoor, nooit geweest.
Ik heb het sowieso niet echt met grote settingen. Veel liever kleinere zaaltjes. Al is doornroosje over het algemeen niet klein natuurlijk, maar in vergelijking met die zaal van 4k wel.

Ik heb het sowieso niet echt met grote settingen. Veel liever kleinere zaaltjes. Al is doornroosje over het algemeen niet klein natuurlijk, maar in vergelijking met die zaal van 4k wel.
Inderdaad aan de ene kant jammer dat ze nu in zo’n grote zaal spelen, maar is haast onvermijdelijk met deze populariteit. Ga zelf ook naar de shows in Doornroosje en Keulen, ben erg hyped!

Als dit aanhoudt is het een serieuze kanshebber om volgend jaar een heel hoge spot op BKS te krijgen. Eerst zien hoe die zaalshows hier landen.

Maar die zullen er nog wel een rondje zalen tussendoor doen (AFAS Live wie biedt?), dus zie bij mij de Geese moeheid dan al wel aanwezig zijn

Maar die zullen er nog wel een rondje zalen tussendoor doen (AFAS Live wie biedt?), dus zie bij mij de Geese moeheid dan al wel aanwezig zijn
Normaal is er inderdaad nog tour voorzien met die grootte van zalen.

Voor de mensen die morgen ook gaan: het begint blijkbaar al om 18u?!
En er zijn werken aan de spoorwegen dus check best even hoe je er best geraakt (vanuit het Noorden trein tot Schaarbeek en dan tram 17 is snelste optie).

Voor de mensen die morgen vanuit Den Haag/Rotterdam naar Nijmegen moeten. Moet dus via Utrecht.

Door beperkingen met het OV zal Nijmegen voor onze groep niet lukken vanavond. Hopelijk valt de schade voor de overige bezoekers mee.

Ik heb drie kaartjes in de verkoop, mocht er iemand hier interesse hebben. Om een uur of 3 gooi ik ze op ticketswap mocht er dan nog geen reactie zijn.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Door beperkingen met het OV zal Nijmegen voor onze groep niet lukken vanavond. Hopelijk valt de schade voor de overige bezoekers mee.

Ik heb drie kaartjes in de verkoop, mocht er iemand hier interesse hebben. Om een uur of 3 gooi ik ze op ticketswap mocht er dan nog geen reactie zijn.
Ik zou er heel graag 1 kopen!

• Leuk
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread