Pinkpop 2026

Hoe oud is een ieder hier? 😅😅
Het lijkt net of loopt een ieder de Nijmeegse om van een B of C naar het terrein te komen!

Met je hele hebben houden van parking en naar parking snap ik! Dat is even bikkelen!
Maar naar het terein? Zonnetje op je knar biertje in de hand.. heerlijk!
Terug is minder, maar kom op.. het is niet erg om de frikadellen en kebab er weer af te lopen!
Het is denk ik meer dat je, als je na 23:30 nog iets wil doen, je daar, ook gelet op de drukte bij massale uitstroom, nog wel zeker een uur bezig bent voor je in de hal staat op Camping B.

Heen is inderdaad geen enkel probleem. Bij het tankstation nog even een (relatief) goedkope lunch meepikken en de dag kan beginnen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Nu we toch op de ANWB campingtour zijn......zou het niet voor de hand liggen dat een camping C, weer op zijn oude stekje verrijst, nu er weer veel meer weekend tickets zijn verkocht?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Nu we toch op de ANWB campingtour zijn......zou het niet voor de hand liggen dat een camping C, weer op zijn oude stekje verrijst, nu er weer veel meer weekend tickets zijn verkocht?
Ik ga daar ook wel van uit. Ik ging er in elk geval van uit dat het samenvoegen kwam omdat er nauwlijks weekend tickers verkocht waren maar misschien zat er meer achter?

Wij staan altijd op A, en het blijft jammer dat er niks meer met de hal gedaan wordt.
Ben wel erg benieuwd naar de sfeer dit jaar op A, nu het alleen nog met groepsplekken is. Gaat toch anders zijn vrees ik.

• Leuk
Ik ga daar ook wel van uit. Ik ging er in elk geval van uit dat het samenvoegen kwam omdat er nauwlijks weekend tickers verkocht waren maar misschien zat er meer achter?

Wij staan altijd op A, en het blijft jammer dat er niks meer met de hal gedaan wordt.
Ben wel erg benieuwd naar de sfeer dit jaar op A, nu het alleen nog met groepsplekken is. Gaat toch anders zijn vrees ik.
Sinds '92 naar PP, vanaf dat je kon kamperen op camping A gestaan, maar laatste 2 jaar teveel "gedoe" gehad met waar je mocht staan, wat je (niet meer) mocht meenemen en algehele sfeer die er op gericht leek om de "reguliere' kampeerder van A af te krijgen (vaste gasten ticket /groepsplekken/ een derde camping ingericht voor "crew" / eten-drinken afgeschaald / etc......)

Daarom dit jaar voor t eerst naar Limburgerhof (ook op basis van verhalen hier op t forum) mét de vouwwagen, dus lekker een écht bed én stroom ;)

Hoe oud is een ieder hier? 😅😅
Het lijkt net of loopt een ieder de Nijmeegse om van een B of C naar het terrein te komen!

Met je hele hebben houden van parking en naar parking snap ik! Dat is even bikkelen!
Maar naar het terein? Zonnetje op je knar biertje in de hand.. heerlijk!
Terug is minder, maar kom op.. het is niet erg om de frikadellen en kebab er weer af te lopen!
Nog nooit op A gestaan, maar voor mij is een heel groot voordeel van een festival toch wel dat de camping direct naast het festival terrein ligt. Niet met oud te maken, maar meer met het gevoel dat je echt even uit die festival bubbel gehaald wordt op de terugweg en op de heenweg je jezelf toch weer moet verzetten om richting het festival terrein te gaan. Terwijl als je ernaast slaapt, je wakker wordt je even gaat opfrissen en dan om 11:00 het festival terrein oploopt. Voor mijn gevoel ben ik dan ook altijd een stuk sneller van mijn kater af.

Maar ook genoeg leuke heenweg loopjes meegemaakt hoor, biertje halen bij dat barretje onderweg, en je ook wel bekeken voelen worden door alle mensen die met klapstoeltjes langs de route zaten.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en brutus257
Het is denk ik meer dat je, als je na 23:30 nog iets wil doen, je daar, ook gelet op de drukte bij massale uitstroom, nog wel zeker een uur bezig bent voor je in de hal staat op Camping B.

Heen is inderdaad geen enkel probleem. Bij het tankstation nog even een (relatief) goedkope lunch meepikken en de dag kan beginnen.
Tip van flip! Blijf iets langer op het terrein, nog even een pizzapuntje en een biertje weghappen.. om vervolgens lekker rustig naar B te hobbelen, ik heb overigens makkelijk praat (zit altijd op A) en ben een enkele keer naar B geweest voor de afterparty.. heeft voor mij ook niet zoveel zin meer na een leuke en goede live optredens nog eens naar een dj te kijken!

Sinds '92 naar PP, vanaf dat je kon kamperen op camping A gestaan, maar laatste 2 jaar teveel "gedoe" gehad met waar je mocht staan, wat je (niet meer) mocht meenemen en algehele sfeer die er op gericht leek om de "reguliere' kampeerder van A af te krijgen (vaste gasten ticket /groepsplekken/ een derde camping ingericht voor "crew" / eten-drinken afgeschaald / etc......)

Daarom dit jaar voor t eerst naar Limburgerhof (ook op basis van verhalen hier op t forum) mét de vouwwagen, dus lekker een écht bed én stroom ;)
Begrijpelijk! En voor mij ook 1 van de redenen waarom pinkpop wat achteruit ging, je hebt het over de laatste 2 jaar maar voor mijn idee begon het bij het moment dat Mojo het gehele stokje overnam!

Wat vakantiegangers hebben met hun vaste camping "hadden" wij dat met camping A.. op iedere hoek was er wel een feestje en altijd blij om de bekende gezichten weer na een jaar te zien!
Die groep is aardig ingekort...

Tip van flip! Blijf iets langer op het terrein, nog even een pizzapuntje en een biertje weghappen.. om vervolgens lekker rustig naar B te hobbelen, ik heb overigens makkelijk praat (zit altijd op A) en ben een enkele keer naar B geweest voor de afterparty.. heeft voor mij ook niet zoveel zin meer na een leuke en goede live optredens nog eens naar een dj te kijken!
Ja, het probleem is met name als je de headliner graag ziet, én daarna nog wil dansen. Maar goed, de terugweg is ook vaak gezellig

• Leuk
Achterste deel terrein beginnen ze gedurende de headliner show leeg te maken. De biertenten vooraan kun je in mijn ervaring tot zeker 30 minuten na de laatste noot nog wat te drinken halen, op alle dagen...
Heb ik gemerkt bij Maneskin in 2024. Ik zat op een bankje (in de regen helaas) nog na te genieten van Keane terwijl vrouwlief int voorvak van Maneskin stond met een vriendin en ik werd verzocht om me te verplaatsen zo’n 30min voor het einde van de show. Daardoor het laatste halfuur dat dichter én rechtstaand mogen aanhoren; over zelfverminking gesproken 😂 #joke

Weer tijd voor het welbekende lijstje!!

Vrijdag
Must see: The Pretty Reckless, Kingfishr. The Vaccines, The Plot In You
Graag zien: The Beaches, TOP, Electric Callboy, Balu Brigada
Bij gebrek aan beter: Teddy Swims, Zara Larsson, Natasha Bedingfield, Sleep Theory
Hoef ik niet te zien: De Herfshane Band, Ski Aggu, Roxy Dekker

Zaterdag
Must see: The Haunted Youth, Franz Ferdinand, Editors, The cure
Graag zien: Triggerfinger, Giant Rooks, Idles, Sofie Tukker
Bij gebrek aan beter: HAEVN, Soulwax, Suzan en Freek,
Hoef ik niet te zien: Allesi Rose, Lauren Spencer Smith, Hang Youth, Halsey, Jenneth Beth

Zondag
Must see: White Lies, Royel Otis, Wet Leg, YUNGBLUD, Fat Dog, Foo Fighters.
Graag zien: Bente, Dogstar, My Baby, Max Mcnown, Tom Morello
Bij gebrek aan beter: Di-Rect, Good Neighbours
Hoef ik niet te zien: JADE

Users who are viewing this thread