Pinkpop 2026

Ligt eraan hoe belangrijk het Nederlands elftal voor je is. Het WK is het grootste sport toernooi dat er bestaat dus logisch dat mensen daar veel waarde aan hechten.
Ja snap ik, alleen dit is niet het meest belangrijke deel van het toernooi. Geen halve finale ofzo.
Dat mag natuurlijk iedereen zelf bepalen.

Ja snap ik, alleen dit is niet het meest belangrijke deel van het toernooi. Geen halve finale ofzo.
Dat mag natuurlijk iedereen zelf bepalen.
Vorige keer tijdens EK gewoon Keane gekeken en ik ga deze keer gewoon hetzelfde doen waarvoor ik kom ook al hou ik erg van voetbal! Pinkpop is maar 3 dagen in het jaar het WK duurt ruim 5 weken!

Vorige keer tijdens EK gewoon Keane gekeken en ik ga deze keer gewoon hetzelfde doen waarvoor ik kom ook al hou ik erg van voetbal! Pinkpop is maar 3 dagen in het jaar het WK duurt ruim 5 weken!
Ik ben ook een groot voetbalfan, maar stond gewoon vooraan bij Keane. Leuk ook dat Tom er nog naar vroeg en er iets van maakte "dan hebben jullie de goede keuze gemaakt :) " (wedstrijd tegen Frankrijk werd 0-0)
Het WK wordt pas interessant in de KO fase

The Cure - Editors - Franz Ferdinand - Idles op zuid
De poppy dingen (Halsey - Sofi Tukker - Susan & Freek op noord.
En de meer indie-dingen (Soulwax - Haunted Youth - Jenny Beth) in de tent.

Lijkt mij logische indeling
Maar Pinkpop doet niet aan logica.

Zuid: The Cure - Editors - IDLES - Suzan en Freek - HAEVN
Noord: Halsey - Franz Ferdinand - Lauren Spencer Smith - Triggerfinger - Giant Rooks
Tent: Sofi Tukker - Soulwax - Alessi Rose - The Haunted Youth - Jehnny Beth - Hang Youth

Dit lijkt me voor zaterdag een redelijke uitkomst. Sofi Tukker staat nog boven Soulwax op de site.

• Haha
Waarderingen: brutus257
Zuid: Twenty One Pilots - Teddy Swims - Electric Callboy - Kingfishr - Roxy Dekker
Noord: Zara Larsson - Natasha Bedingfield - The Vaccines - The Beaches - Balu Brigada
Tent: The Pretty Reckless - The Plot In You - Ski Aggu - Sleep Theory - TBA - De Herfshane Band

En zoiets voor vrijdag

Zuid: Foo Fighters - YUNGBLUD - Royel Otis - Wet Leg - Bente
Noord: DI-RECT - JADE - Tom Morello - White Lies - My Baby
Tent: Fat Dog - Dogstar - Good Neigbours - Mac McNown - TBA ?

The Cure - Editors - Franz Ferdinand - Idles op zuid
De poppy dingen (Halsey - Sofi Tukker - Susan & Freek op noord.
En de meer indie-dingen (Soulwax - Haunted Youth - Jenny Beth) in de tent.

Lijkt mij logische indeling
Vind ik helemaal niet logisch, hoe vroeg speelt Idles dan wel niet?
En Sofi Tukker lijkt me veel logischer in de tent

Noord: Halsey - Franz Ferdinand - Lauren Spencer Smith - Triggerfinger - Giant Rooks
Tent: Sofi Tukker - Soulwax - Alessi Rose - The Haunted Youth - Jehnny Beth - Hang Youth

Dit lijkt me voor zaterdag een redelijke uitkomst. Sofi Tukker staat nog boven Soulwax op de site.
Hier ga ik ook wel wat van uit en gelukkig maar, dit is juist logica... bij het blokkenschema van processierups zou ik niet meer bij zuid weg komen, zoals jij hem schetst kan ik mij gelukkig nog een paar keer verplaatsen!

Maar zo de kneiter wat een line-up en dan moet stage 4 er nog bij, afgelopen jaren geen of nauwlijks clashes gehad en was de vriendengroep altijd bij elkaar!
De jaren daarvoor hoopte je altijd dat je de goede keus had gemaakt, Richard Ashcroft of 5fingerdeathpunch, vrouwen naar kodaline wij naar ghost!
En als we weer bij elkaar kwamen op de camping of op het terrein zelf, was het ervaringen delen.

Blij dat dit weer terug is want zoals je hem nu schetst zullen er vrienden naar Haunted Youth gaan maar ook naar Idles!! Dat word weer ervaringen delen 😎

Zuid: Twenty One Pilots - Teddy Swims - Electric Callboy - Kingfishr - Roxy Dekker
Noord: Zara Larsson - Natasha Bedingfield - The Vaccines - The Beaches - Balu Brigada
Tent: The Pretty Reckless - The Plot In You - Ski Aggu - Sleep Theory - TBA - De Herfshane Band

En zoiets voor vrijdag
TPR denk je in de tent ja? Ik hoop dat ze gewoon eerder op de dag op mainstage staan, anders kan ik wss wel een grote clash verwachten 😭

Een groot veld met 2 podia, waarop eigenlijk het meerendeel van de mensen blijft "hangen". Vergelijkbaar als het kleedjesvolk bij Werchter eigenlijk. Een podium als de Barn is er bij lange na niet, maar Pinkpop heeft wel een eigen Slope met Stage 4. De tent is niet zo sfeervol, maar zeker 's avonds hangt er vaak wel een fijne vibe vind ik. Zoals bij Kid Kapichi vorig jaar. Verder is het eten beter dan op Werchter vind ik. Waar op Werchter het publiek in de tenten dan weer aandachtiger is. Je wint hier en daar wat, je verlies hier en daar wat maar in feite is Pinkpop een soort stiefbroertje van Werchter, met over het algemeen een iets mindere line-up. Je gaat er vast een heerlijk weekend hebben, wat zijn de must sees?

Gaat heel Commercieel klinken, must sees, foo fighters, editors, the cure, the vaccines, the beaches,Franz ferdinand, the haunted youth, Royel Otis, Tom Morello, Wet leg, en dogstar voor de keanu hahaha

Wij zijn niet de grote muziek ondekkers maar genieten vooral van de oude goede klassiekers als jonge bende

• Leuk
Waarderingen: jeroenm en brutus257

Sofi Tukker speelde op DTRH mainstage en het veld stond vol in de middag waar flink werd gedanst. De tent zal te klein zijn. Dus...

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en elo
Welke camping pakken we het best als we een jonge groep 20'ers zijn die wel de after party willen mee maken maar ook niet de grootste feestbeesten.

Is camping C dan beter als B of maakt het niet zo veel uit?

Sofi Tukker speelde op DTRH mainstage en het veld stond vol in de middag waar flink werd gedanst. De tent zal te klein zijn. Dus...
Noord: Halsey - Franz Ferdinand - Lauren Spencer Smith - Sofi Tukker - Triggerfinger
Tent: Soulwax - Alessi Rose - The Haunted Youth - Giant Rooks - Jehnny Beth - Hang Youth

Dit is inderdaad nog logischer :)

Al twijfel ik een klein beetje of die boeker van The Haunted Youth ze niet hoger wil zien. Maar in de tent komen ze wel het best tot hun recht.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime
100% uitverkocht hoop ik wel persoonlijk niet op eerlijk gezegd, want dat is té druk. De zondag met Ed Sheeran in '24 was uitverkocht geloof ik en het was echt onaangenaam druk. Ik zou eerder streven naar 85-90 procent, dus met 75% niet gek meer ervandaan toch dan? Is toch positief, niet?
Is toch ooit door de directie een uitspraak gedaan met een soort streef getal, ook qua winst? Dat percentage lag volgens mij best hoog. 75% voelt voor mij laag met dit affiche, maar dat komt denk ik ook omdat ik verwacht dat ze zouden uitverkopen met deze line-up.

Welke camping pakken we het best als we een jonge groep 20'ers zijn die wel de after party willen mee maken maar ook niet de grootste feestbeesten.

B is prima. Heb daar nooit echt last gehad van geluidsoverlast van andere feestbeesten en je hebt daar ook een centraal plein waar de ater party tent staat. Is wel een half uurtje lopen naar het festival terrein (maar dat is C ook).

Zou dan toch gewoon voor B kiezen. C is volgensmij echt wel ingericht op de mensen die savonds de rust op zoeken.
Nu was C afgelopen jaar wel samengevoegd met B maar denk dat deze dit jaar weer apart zal zijn

A kan ook, dan lig je dicht bij het terrein. Wil je de afterparty meemaken, moet je wel een stuk lopen.

Voorgaande jaren lag C verder van de afterparty B camping af, dus meer nachtrust. Afgelopen jaar lag C(wel gescheiden) maar tegen B camping.
C is wel rustiger, maar ligt mooi als je van een feestje houdt.

A kan ook, dan lig je dicht bij het terrein. Wil je de afterparty meemaken, moet je wel een stuk lopen.
Hoe oud is een ieder hier? 😅😅
Het lijkt net of loopt een ieder de Nijmeegse om van een B of C naar het terrein te komen!

Met je hele hebben houden van parking en naar parking snap ik! Dat is even bikkelen!
Maar naar het terein? Zonnetje op je knar biertje in de hand.. heerlijk!
Terug is minder, maar kom op.. het is niet erg om de frikadellen en kebab er weer af te lopen!

Users who are viewing this thread