Rock Werchter 2026

Een beetje oppervlakkig geluisterd maar leuke boeking: singer-songwriter Paris Paloma. Blijkbaar vormt ze het huidige voorprogramma van FATM.

Bevalt me een stuk beter dan Halsey, daar heb ik vooralsnog nul click mee.

Een beetje oppervlakkig geluisterd maar leuke boeking: singer-songwriter Paris Paloma. Blijkbaar vormt ze het huidige voorprogramma van FATM.

Prima artieste idd. Enkele jaren geleden gezien als support en was toen echt heel sterk.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en JP5
Wel grappig ondanks een waanzinnig einde. Is alles bij elkaar die zondag mijn minste dag.
APC, Byrne en Moby zijn waanzinnige namen maar kan je niet eens alle drie zien.
Verder klinkt Tsar b wel interessant.
Bad Nerves is tof maar was er vorig jaar al en op de main wordt dat nooit zo tof als op de slope
Dressed like boys zou nog wel mooi kunnen zijn.
Maar hier blijft het wel een beetje bij.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
She and I Want You.

She is ook vooral van Aznavour natuurlijk. En ook twee nogal buitenbeentjes in zijn discografie, die ook weer niet het feest van herkenning zijn die pakweg Pretenders of Simple Minds in hun koffer hadden (om twee andere recente classics te noemen).

Van mij mag hij My Aim Is True gerust integraal komen doen.
What's So Funny about Peace, Love, and Understanding zullen ook nog wel redelijk wat mensen kennen gok ik. Is wel een cover die regelmatig in de set zit.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Virgin, de tour het ultrasound. Een geweldig album idd!
Amai vandaag is echt mijn dag niet qua titels. 🥲 Uiteraard Virgin. Duurt wel even om er helemaal in te geraken, maar misschien wel een van haar sterkste platen. Al vond ik ook het verguisde Solar Power zeker niet slecht, gewoon niet over de hele lijn overtuigend. Maar dingen als Solar Power, The Path, Mood Ring en bonus track Helen of Troy zijn gewoon heel goede popsongs.

• Leuk
Waarderingen: Brian

Gisteren gezien in het voorprogramma van FATM in Ziggo. Klonk erg goed!

• Leuk
Waarderingen: JP5
Toch schandalig hoezeer België de boot mist met Wolf Alice. Staat op BKS, Roskilde, Mad Cool en NOS Alive gewoon net onder de headliners en hier gaat het compleet doodvallen in het begin van de middag. Had ze dan in de Barn gezet, echt doodzonde deze boeking van een fenomenale live-band.

• Leuk
Waarderingen: phil, Timmetje en JP5
Kort door de bocht. Doet ze in Nederland namelijk niet met Lowlands.
Hier lag dat nooit op tafel zoals Jimmy tot in den treure toe herhaald heeft. Bij DTRH zal het ook een kwestie van gebrek aan andere headliners geweest zijn.

Toch schandalig hoezeer België de boot mist met Wolf Alice.
Ze verkoopt hier gewoon niet zoals elders. Zal misschien zelf een Main-spot geëist hebben.

Toch schandalig hoezeer België de boot mist met Wolf Alice. Staat op BKS, Roskilde, Mad Cool en NOS Alive gewoon net onder de headliners en hier gaat het compleet doodvallen in het begin van de middag. Had ze dan in de Barn gezet, echt doodzonde deze boeking van een fenomenale live-band.
In België hebben we jammergenoeg een andere Wolf (Oscar, ik denk aan jou) die met alle spots onder de headliner wegloopt

• Leuk
Waarderingen: koolket en swissepfan

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread