was van mijn kant gewoon een opmerking die bedoeld was als grapje, niet meer dan datIk heb geen zin om weer een discussie te starten, want die lijkt me hierin ook niet nodig.
Bovendien word ik dan straks weer als de negatieve 'spelbederver' o.i.d. gezien, en krijg ik weer een reprimande van Ed Driesterhek.
Niemand maakt volgens mij ergens ruzie, weet niet waar dat vandaan komt?
Mensen spelen het spel gewoon zoals ze het willen spelen, net zoals alle vorige spellen ook is gebeurd.
Headlinerwaardigheid is allang niet meer de enige factor om een band te plussen/minnen (of is dat nooit geweest), dat is wel gebleken, anders hadden Electric Callboy en (ja ook) Limp Bizkit nog wel een hele tijd in dit spel gezeten (of bv. Volbeat en Within Temptation in het GMM-spel).
Persoonlijke smaak is blijkbaar een veel grotere factor, wat natuurlijk mag.
De factor headlinerwaardigheid is nog wat verder gedevalueerd door de keuze om de Dynamo-headliners mee te nemen in het spel (toch een veel kleiner, niet te vergelijken festival). Met name Opeth en Dimmu Borgir (ook twee van mijn persoonlijke favorieten) hebben m.i. niks in dit spel te zoeken (wél in de GMM Marquee Bracket).
Kortom, ik denk dat we dit spel gewoon niet te serieus moeten nemen, en dat iedereen lekker doet waar ie zin in heeft.![]()
ik vind het persoonlijk ook een beetje onzinnig om een band naar de 200 punten te brengen in dit stadium van het spel, lijkt me dat je eerst het kanonnenvoer eruitgooit en dan pas aan de favorieten begint maar goed als mensen dat leuk vinden dan is dat prima. zoals je zegt mag iedereen om elke reden zijn stem uitbrengen. maar opmerkingen over het stemgedrag of grapjes maken moet ook kunnen lijkt me, beetje psychologische oorlogvoering hoort er ook bij