Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2026

Vanuit de mail:
Naast deze 18 namen, maken we binnenkort ook nog twee headliners en de overige namen bekend!
Nice! Heb al een kaartje in the pocket maar was niet echt omver geblazen zojuist, terwijl ik het normaal altijd vindt dat Nirwana goed en scherp boekt.

Nice! Heb al een kaartje in the pocket maar was niet echt omver geblazen zojuist, terwijl ik het normaal altijd vindt dat Nirwana goed en scherp boekt.

Ik kreeg fomo toen ik eerder zag dat al 89% van de weekendkaarten verkocht was, maar heb nu geen spijt. Ik ben ervan overtuigd dat er nog goede namen bijkomen en dat het weer een leuk weekend gaat worden.

• Winning
Waarderingen: JohndeBever
Als je nog een Effenaar club kaart heb krijg je nu 50% korting op fuzz club dit jaar. Gelimiteerd tot 100 stuks zover

Bijlagen

• Screenshot_20260211-170706~2.jpg
    Screenshot_20260211-170706~2.jpg
    165,4 KB · Weergaven: 15
  • Wow
Waarderingen: wenteldave
18 nieuwe namen Klomppop:
Gotu Jim | Def | Lenny Monsou | K3 tribute by Alle Kleuren Trio | Russo | Marathon | Gotu Jim | Danique | GIN & JUICE | Ronker | Yard | Berber | De Plaag | Hillfire | Squander Squad | Yung Volwassen | The Sick Man Of Europe | DJ Timski | Unchained
https://www.klomppop.nl/

Wilde Weide al in heel zwaar weer. Ze zoeken tot 25 feb nog 2000 kaarten om door te gaan.

1771420735356.png

• Verdrietig
Waarderingen: mattman
Wilde Weide al in heel zwaar weer. Ze zoeken tot 25 feb nog 2000 kaarten om door te gaan.

Bekijk bijlage 18576
Hele statement gelezen. Tja, zelf volle bak ingezet op (13 in een dozijn) uitbreiding in een festivallandschap dat al volledig verzadigd is en aan alle kanten piept en kraakt. 65 procent meer kaarten al verkocht en nog is het niet genoeg. Snap het idee om 2 festivals te doen voor kostenbesparing, maar dit gaat niet werken.

Hele statement gelezen. Tja, zelf volle bak ingezet op (13 in een dozijn) uitbreiding in een festivallandschap dat al volledig verzadigd is en aan alle kanten piept en kraakt. 65 procent meer kaarten al verkocht en nog is het niet genoeg. Snap het idee om 2 festivals te doen voor kostenbesparing, maar dit gaat niet werken.
Heb het ook altijd enorm onhandig gevonden van ze om in hetzelfde weekend als down the Rabbit hole te gaan zitten. Dat is naar mijn idee precies de doelgroep die je aan wil spreken. Anders gezegd; het lijkt mij super leuk om naar wilde weide te gaan maar dtrh is voor mij non negotiable.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Ja het is ook gewoon niet heel houdbaar lijkt mij. In die periode is er zó veel inderdaad. Hoewel ik er nog nooit ben geweest, weet ik vrijwel zeker dat het festival een hele goede match is voor mij. Vooral dit jaar is de lineup echt heel erg waar ik naar zoek; degelijk dagprogramma en heerlijk nachtprogramma. Plus de omgeving...

Maarja. Geld. 2 weekenders in een maand gaat gewoon niet meer. Als ze nou combideals aanbieden voor Wildeburg, kan ik het overwegen.

FEB41-website.jpg

De eerste 41 namen voor Left of the Dial!

Al Cologne (UK) • Alice Costelloe (UK) • Alien Boy (US) • ashnymph (UK) • AtticOmatic (UK) • Babe Haven (US) • Bathing Suits (UK) • bog band (IE) • Bramwell (UK) • Burglar (IE) • casual smart (UK) • Common Holly (CA) • Curiosity Shop (UK) • Date Camp (DK) • Flooding (US) • Flowers for the Dead (US) • GARDENS (AT) • Imaginary Husband (UK) • Insider Trading (UK) • Iskandr (NL) • JJ Bull (UK) • Lacuna (UK) • Latter (US) • Lemonsuckr (UK) • lttl mort (UK) • Melanie Baker (UK) • Midscale (FR) • Milo Korbenski (UK) • Neve Cariad (UK) • Oslo Twins (UK) • plainhead (DE) • pushbike (UK) • Ringlets (NZ) • Serena Clara (UK) • Stoop Kid (BE) • Thank (UK) • The Jump Cuts (US) • The Sewing Club (US) • Trip Westerns (UK) • TURNSPIT (UK) • Wesley & The Boys (US)

En zoals het hoort ken ik er maar weer eentje. Iskandr, ook gelijk een mooie, niet geheel typische, boeking!

Bekijk bijlage 18589

De eerste 41 namen voor Left of the Dial!

Al Cologne (UK) • Alice Costelloe (UK) • Alien Boy (US) • ashnymph (UK) • AtticOmatic (UK) • Babe Haven (US) • Bathing Suits (UK) • bog band (IE) • Bramwell (UK) • Burglar (IE) • casual smart (UK) • Common Holly (CA) • Curiosity Shop (UK) • Date Camp (DK) • Flooding (US) • Flowers for the Dead (US) • GARDENS (AT) • Imaginary Husband (UK) • Insider Trading (UK) • Iskandr (NL) • JJ Bull (UK) • Lacuna (UK) • Latter (US) • Lemonsuckr (UK) • lttl mort (UK) • Melanie Baker (UK) • Midscale (FR) • Milo Korbenski (UK) • Neve Cariad (UK) • Oslo Twins (UK) • plainhead (DE) • pushbike (UK) • Ringlets (NZ) • Serena Clara (UK) • Stoop Kid (BE) • Thank (UK) • The Jump Cuts (US) • The Sewing Club (US) • Trip Westerns (UK) • TURNSPIT (UK) • Wesley & The Boys (US)
Mooie eerste worp. Veel te ontdekken en nu vooral blij met Thank.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Moest even kijken of ze babehaven(leuke indie rock) of Babe Haven(toffe metalcore-y Riot Grrrl spul) bedoelde maar het is de laatste wat wel een perfecte band voor dit festival is.

Moest even kijken of ze babehaven(leuke indie rock) of Babe Haven(toffe metalcore-y Riot Grrrl spul) bedoelde maar het is de laatste wat wel een perfecte band voor dit festival is.
Tof bandje inderdaad, toevallig een paar weken terug ontdekt. Overigens ook de enige die ik ken naast Iskandr.

Users who are viewing this thread