Pukkelpop 2026

Goat heeft enkele optredens eind augustus in Ierland en het VK.
Zouden ze een weekje voordien niet nog eens naar PKP willen komen?

Turnstile onder de loeihete zon tijdens etenstijd is niet bepaald de setting waar ik zin in heb. Ze speelden een aantal jaar terug ook al in 't daglicht op de main.

• Leuk
Waarderingen: RutgerGM
Bedoelde dus gewoon 02u.
Op zich verkies ik 0 minuten Yungblud.
Niet echt gewoon om de hoofdact zo laat te laten eindigen, tenzij het een danceact is. Ik denk dat alles een uurtje verschuift met wat je schrijft en dat Turnstile van 19.30 tot 20.30 uur speelt. Dan Djo om 21.30 tot 22.30 uur en Yungblud vanaf 23.30 uur.

Niet echt gewoon om de hoofdact zo laat te laten eindigen, tenzij het een danceact is. Ik denk dat alles een uurtje verschuift met wat je schrijft en dat Turnstile van 19.30 tot 20.30 uur speelt. Dan Djo om 21.30 tot 22.30 uur en Yungblud vanaf 23.30 uur.
Ik zie het wel gebeuren om iedereen op die manier tevreden te houden. We zien het wel.

Yungblud is gewoon dé StuBru melkkoe. Die zou los een Sportpaleis vullen ook. Knap dat die zijn dag gaat uitverkopen wel.

Yungblud is gewoon dé StuBru melkkoe. Die zou los een Sportpaleis vullen ook. Knap dat die zijn dag gaat uitverkopen wel.
Denk dat Tyler zijn zondag binnenkort ook wel zal uitverkopen. Al doet de populariteit van Sombr, Zara en Bazart daar waarschijnlijk ook wel zijn werk.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Nah. Die staat ook op o.a. LF en Boutique. Dan zullen zo'n Djo en Geese wel meer unieke dagkaartjes verkopen lijkt me.

Merendeel van Roxy's doelpubliek heeft hoogstwaarschijnlijk ook gewoon al een combiticket.
Ja ik was ook maar half serieus maar ze doet voor het Gen Z publiek natuurlijk wel een duit in het zakje. En Djo natuurlijk nog net wat meer.

Dat zeker, plus dat de vrijdag twee festivaldagen voor de prijs van een is natuurlijk.

By the way morgen zoals hier al gezegd is verwacht ook ik geen nieuwe namen (mijn verwachting pas begin maart). Ik denk dat het de beurt is aan Garnizoen voor de eerste namen.

Users who are viewing this thread