Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Turnstile onder de loeihete zon tijdens etenstijd is niet bepaald de setting waar ik zin in heb. Ze speelden een aantal jaar terug ook al in 't daglicht op de main.
Turnstile onder de loeihete zon tijdens etenstijd is niet bepaald de setting waar ik zin in heb. Ze speelden een aantal jaar terug ook al in 't daglicht op de main.
Niet echt gewoon om de hoofdact zo laat te laten eindigen, tenzij het een danceact is. Ik denk dat alles een uurtje verschuift met wat je schrijft en dat Turnstile van 19.30 tot 20.30 uur speelt. Dan Djo om 21.30 tot 22.30 uur en Yungblud vanaf 23.30 uur.
Niet echt gewoon om de hoofdact zo laat te laten eindigen, tenzij het een danceact is. Ik denk dat alles een uurtje verschuift met wat je schrijft en dat Turnstile van 19.30 tot 20.30 uur speelt. Dan Djo om 21.30 tot 22.30 uur en Yungblud vanaf 23.30 uur.
Denk dat Tyler zijn zondag binnenkort ook wel zal uitverkopen. Al doet de populariteit van Sombr, Zara en Bazart daar waarschijnlijk ook wel zijn werk.
By the way morgen zoals hier al gezegd is verwacht ook ik geen nieuwe namen (mijn verwachting pas begin maart). Ik denk dat het de beurt is aan Garnizoen voor de eerste namen.