Rock Werchter 2026

The Hives is, net als Vaccines, net als White Lies...een band die je letterlijk overal kan zetten. Die kunnen perfect op Suikerrock, Cactus, Lokerse, Crammerock of eender waar staan. Dat soort bands zijn amusante opvulling, maar toch totaal geen meerwaarde voor een festival als Werchter waar het toch echt iets relevanter mag zijn.

De beste liveband ter wereld geen meerwaarde voor Werchter?
Ideaal voor een plek in de late namiddag op Main, altijd.

*** einde gekleurd bericht ***

Ik hoop heel hard dat ze komen en vind ze heel entertaining, maar als ze de beste liveband ter wereld zouden zijn dan zouden ze al aangekondigd zijn als headliner.

Morgen nieuwe namen Main Square.
Er zijn er vandaag ook gelost voor Eurockeennes. Maar echt, wat is dat geworden. Enkel Jehnny Beth is echt vermelden waard.
Edit: Dove Ellis staat er ook, kan even goed RW zijn en niet Pkp

Laatst bewerkt:
Er zijn er vandaag ook gelost voor Eurockeennes. Maar echt, wat is dat geworden. Enkel Jehnny Beth is echt vermelden waard.
Edit: Dove Ellis staat er ook, kan even goed RW zijn en niet Pkp
Beauregard zit ook in dat weekend niet? En Garo? En main square. Teveel Franse festivals in 1 weekend?

Jimmy said yes on Monday, so I hope so. I'm curious how many names we'll get. Are we expecting a drop from Belgian artists this week, or just a general drop?
Yea as Jimmy said after the few Pukklepop drops it was RW turn on the Friday.

There are only 26 main stage names and 24 slope so wouldn’t surprise me to see anywhere around the 12-15 this year time, followed by the slope and finally he’s out complete lineup

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
I don't know many Belgium bands but I saw Stake at GMM and they're awesome. A multiverse version of Foo Fighters.

I don't know many Belgium bands but I saw Stake at GMM and they're awesome. A multiverse version of Foo Fighters.
Stake is nog wel een aantal malen beter dan de Foos. Was 2 jaar terug echt mijn show van het weekend! Ideale slope afsluiter wel.

Users who are viewing this thread