Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op zich is Tyler - Yungblud - Florence - Deftones - Turnstile - Zara Larsson - Sombr wel een mooi rijtje headliners voor Pukkelpop. In de breedte heel mooie namen en gevarieerd. Overtuigt me wel nog niet, dus benieuwd naar wat er morgen en volgende week dan eventueel nog bijkomt. Dat zal doen beslissen combi/dag/niet.
Hoewel ik Deftones nog wel eens wil zien, is alleen Tyler écht interessant. Geen idee of het in de breedte de lineup van vorig jaar kan evenaren, kijkend naar een Lowlandslworp die ik maar mwa vind. Daar springt dus echt Lorde er enorm uit voor mij.
Hoewel ik Deftones nog wel eens wil zien, is alleen Tyler écht interessant. Geen idee of het in de breedte de lineup van vorig jaar kan evenaren, kijkend naar een Lowlandslworp die ik maar mwa vind. Daar springt dus echt Lorde er enorm uit voor mij.
Met Tyler en Turnstile 2 acts die heel hoog op mijn verlanglijstje stonden, dus ik ben best tevreden. Lily Allen en Dijon er nog bij zouden een combi meteen een no-brainer maken
Turnstile is wel echt een typische forumnaam. Met deze worp gaan ze geen hoge ogen gooien bij de gemiddelde Pukkelpop ganger vrees ik. Hopelijk dikken ze de vrijdag aan met betere namen... Het ontbreken van zowel Charlie àls Lorde àls Lily Allen is wel echt een teleurstelling!
Artiesten als Dijon, een 2e poging voor Mk.gee, Joey Valence & Brae, enkele goede boiler namen en het spel zit wel weer helemaal op de kar wat mij betreft!
Ik geef alleen aan dat het een bewuste keuze is geweest om eerst de namen van zondag aan te kondigen. Wat de reden daarvoor is mag iedereen zelf invullen.