Pukkelpop 2026

Waarvan ze de grotere namen vorige week eigenlijk al geshared hebben. Zara Larsson, BMTH, Loyle Carner en Nia Archives.
Ik trap een open deur in, maar BMTH zal exclusief op GMM spelen vermoed ik? Dus 0% kans dat die ook Pukkelpop doen?

Ik herinner me een zomer waarin ze Rock Werchter én Pukkelpop deden, maar stonden toen nog op beide main stages midden op de dag natuurlijk...

Sziget komt vandaag ook met namen om 10u.
Sziget names:

Bring Me The Horizon, Zara Larsson, Wolf Alice, Yousuke Yukimatsu, Loyle Carner, Nation of Language, Nia Archives, Parcels, Perturbator, Boys Noize, Chet Faker, Dixon, Funk Tribu, HEALTH, Annisokay, Naika, Analog Balaton, Trym, Vintage Culture, Anetha, Argy, WhoMadeWho, Rose Gray, Sara Landry, Sef, Ivan and the Parazol, John Coffey, LEAP, Dimension, Avralize, Beton.Hofi, Tripolism, Sylvie Kreusch, Swimming Paul, Sub Focus, Olympus, Mehringer, Richie Hawtin

• Leuk
Waarderingen: Special Monkey
Florence en Deftones. Goede namen. Ook deze had je al redelijk kunnen invullen bij goed lezen forum.

Bon, dan hebben we nog een headliner te goed aangezien we Florence en Deftones op aparte dagen hadden verwacht. Benieuwd waarmee ze morgen komen: Turnstile + headliner + dansafsluiter?

Bon, dan hebben we nog een headliner te goed aangezien we Florence en Deftones op aparte dagen hadden verwacht. Benieuwd waarmee ze morgen komen: Turnstile + headliner + dansafsluiter?
Lily Allen en Turnstile morgen dan. Met nog een dancenaam eventueel?

Zouden ze Turnstile aankondigen als headliner?

Wel de vraag waarom ze je niet gewoon erbij propt? Momentum is NU.
Ja inderdaad. Dan had je er vandaag toch gewoon drie aangekondigd? Ik verwacht ze morgen samen met een headliner die misschien hier nog niet genoemd is?

Ik had echt niet verwacht dat Deftones op zaterdag zouden spelen. Hopelijk is er nog wel een dance-act om de dag af te sluiten.

Users who are viewing this thread