Pukkelpop 2026

Turnstile-Lily Allen zou ik alvast een fenomenale combo vinden. 🤞 🤞 🤞

Florence is een mooie boeking, ook al zie ik haar volgende maand al in het Sportpaleis. Met Deftones heb ik weinig, en ik denk ook niet dat zij veel volk zullen trekken op PKP. Ben op Werchter niet geweest, maar de vrienden die er wel waren vonden er toen ook niks aan.

• Thinking
Waarderingen: Golski

Florence is een mooie boeking, ook al zie ik haar volgende maand al in het Sportpaleis. Met Deftones heb ik weinig, en ik denk ook niet dat zij veel volk zullen trekken op PKP. Ben op Werchter niet geweest, maar de vrienden die er wel waren vonden er toen ook niks aan.
Dan mis je toch gewoon een headliner?

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en hendrik1
Wie zien we nog qua headliner status? Deftones kan goed zijn hoor maar niet de grote headliner, met alleen florence red je het niet vrees ik

Deftones werkt tegenwoordig ook voor het Pukkelpoppubliek hoor. En op Werchter waren ze eveneens top.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Maar goed, daar moet echt nog een dikke headliner boven toch.

Ik snap dat Turnstile hot is, momentum heeft, maar we zitten het hier wel érg te overschatten qua grootte. Stonden de vorige keer ook voor een karig gevulde wei niet? En uiteraard gaat dat nu beter zijn, maar er moet echt nog een dagdragende naam bij.

Lily Allen - Turnstile en een dancenaam lijkt me echt wel mogelijkheid. Zie niet wie ze anders nog hebben (gesteld dat NBT, Yungblud en Fontaines er effectief zoals verwacht/vermeld niet staan en Charli effectief exclusief is).

Users who are viewing this thread