Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat eigenlijk met Addison Rae? Had die na die uitverkochte show in het Koninklijk Circus toch ook wel op Werchter of PKP verwacht. Die haar debuutalbum was toch wel een serieuze hype vorig jaar.
Iemand in t Lowlands forum zegt dat Lorde niet op Pukkelpop zou komen. Ik kan niet achterhalen waar dit op gebaseerd is. Is ze nog in de running voor Pukkelpop? Ging er vanuit dat ze sowieso op Pukkelpop en Lowlands zou staan maar kennelijk is er nog maar ruimte voor een van de twee.
Iemand in t Lowlands forum zegt dat Lorde niet op Pukkelpop zou komen. Ik kan niet achterhalen waar dit op gebaseerd is. Is ze nog in de running voor Pukkelpop? Ging er vanuit dat ze sowieso op Pukkelpop en Lowlands zou staan maar kennelijk is er nog maar ruimte voor een van de twee.
Ze staat ook al in Oostenrijk dat weekend... Echt als na Charli xcx vorig jaar nu Lorde naar geen enkel festival in de Benelux komt zou dat wel echt heel triest zijn...
Ze staat ook al in Oostenrijk dat weekend... Echt als na Charli xcx vorig jaar nu Lorde naar geen enkel festival in de Benelux komt zou dat wel echt heel triest zijn...
Snap je gevoel wel. Charli mislopen vorig jaar vond ik ook een super pijnlijke. Heb het geluk om Lorde vorig jaar in Vorst te mogen zien, waardoor de fomo bij mij nu minder is nu we haar mislopen.
Niet vergeten, de week nadien annuleerde Doechii Rock en Seine en andere festivals om onduidelijke redenen. Soms moet je gewoon geluk hebben met een boeking.
Snap je gevoel wel. Charli mislopen vorig jaar vond ik ook een super pijnlijke. Heb het geluk om Lorde vorig jaar in Vorst te mogen zien, waardoor de fomo bij mij nu minder is nu we haar mislopen.
Eventjes naar Frequency Festival gaan kijken: Lorde staat op een website vermeld als spelend van 17h tot 19h op donderdag en Fontaines DC staat op dezelfde dag ook niet hoog op de affiche dus ik verwacht combinatie Lorde-Fontaines DC en Florence and the Machine vrijdag op pukkelpop. En zaterdag Deftones-Turnstile-Ravyn Lenae.