Pukkelpop 2026

Iemand in t Lowlands forum zegt dat Lorde niet op Pukkelpop zou komen. Ik kan niet achterhalen waar dit op gebaseerd is. Is ze nog in de running voor Pukkelpop? Ging er vanuit dat ze sowieso op Pukkelpop en Lowlands zou staan maar kennelijk is er nog maar ruimte voor een van de twee.

Iemand in t Lowlands forum zegt dat Lorde niet op Pukkelpop zou komen. Ik kan niet achterhalen waar dit op gebaseerd is. Is ze nog in de running voor Pukkelpop? Ging er vanuit dat ze sowieso op Pukkelpop en Lowlands zou staan maar kennelijk is er nog maar ruimte voor een van de twee.
Staat op zaterdag in UK, dus niet aannemelijk dat ze vrijdag én zondag ervoor en erna naar hier komt. Verwachting is dat ze een van de twee doet.

Staat op zaterdag in UK, dus niet aannemelijk dat ze vrijdag én zondag ervoor en erna naar hier komt. Verwachting is dat ze een van de twee doet.
Ze staat ook al in Oostenrijk dat weekend... Echt als na Charli xcx vorig jaar nu Lorde naar geen enkel festival in de Benelux komt zou dat wel echt heel triest zijn...

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Dat was ik. Is hier op het forum namelijk al meermaals gezegd dat ze niet op PKP zal staan dit jaar. En ja, tuurlijk is dat jammer!

Ze staat ook al in Oostenrijk dat weekend... Echt als na Charli xcx vorig jaar nu Lorde naar geen enkel festival in de Benelux komt zou dat wel echt heel triest zijn...
Snap je gevoel wel. Charli mislopen vorig jaar vond ik ook een super pijnlijke. Heb het geluk om Lorde vorig jaar in Vorst te mogen zien, waardoor de fomo bij mij nu minder is nu we haar mislopen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Nogmaals… is planmatig misgelopen. Jammer maar helaas. Zal het nog wel eens inhalen.

• Leuk
donderdag in Oostenrijk, zaterdag in het VK, dus inderdaad wellicht slechts één datum nog vrij te kiezen uit Lowlands of PKP.

Snap je gevoel wel. Charli mislopen vorig jaar vond ik ook een super pijnlijke. Heb het geluk om Lorde vorig jaar in Vorst te mogen zien, waardoor de fomo bij mij nu minder is nu we haar mislopen.
en diegene die echt willen kunnen Lorde nog zien in Rock en Seine (Parijs) of in Luxemburg (2 september).

Eventjes naar Frequency Festival gaan kijken: Lorde staat op een website vermeld als spelend van 17h tot 19h op donderdag en Fontaines DC staat op dezelfde dag ook niet hoog op de affiche dus ik verwacht combinatie Lorde-Fontaines DC en Florence and the Machine vrijdag op pukkelpop. En zaterdag Deftones-Turnstile-Ravyn Lenae.

Users who are viewing this thread