Pukkelpop 2026

Moest het inderdaad met turnstile zijn is dat toch mooie bovenkant voor pkp
Ook waar.

Laatste gokjes van de bovenkant voor komende maandag?

Turnstile > Deftones > Amelie Lens (presents Aura)
Sombr > Zara Larsson > Tyler, The Creator
Djo > Lily Allen > Florence + The Machine

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en elo
Ook waar.

Laatste gokjes van de bovenkant voor komende maandag?

Turnstile > Deftones > Amelie Lens (presents Aura)
Sombr > Zara Larsson > Tyler, The Creator
Djo > Lily Allen > Florence + The Machine
Zara Larsson speelt zaterdag in Londen. Het is twijfelachtig, maar niet onmogelijk, dat ze zowel in Lowlands als op Pukkelpop speelt, dus haar aanwezigheid op de line-up is minder zeker dan iedereen denkt. Als ze speelt, zal het waarschijnlijk op vrijdag zijn.

Zara Larsson speelt zaterdag in Londen. Het is twijfelachtig, maar niet onmogelijk, dat ze zowel in Lowlands als op Pukkelpop speelt, dus haar aanwezigheid op de line-up is minder zeker dan iedereen denkt. Als ze speelt, zal het waarschijnlijk op vrijdag zijn.
Aangezien ze al op Pinkpop staat zie ik die niet echt op Lowlands verschijnen. Dus vrijdag PKP is een grote kans ja

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Mijn gok, ook niet bijster origineel natuurlijk:

- vrijdag: Lily Allen - Zara Larsson - Tyler, The Creator
- zaterdag: Turnstile - Deftones - Peggy Gou
- zondag: Sombr - Nothing But Thieves - F&TM

Ah, Peggy Gou is wel een goeie. Wel nog niet veel zien passeren op affiches. Dacht Lenske, heeft altijd die band met Pukkelpop gehad, dat die met haar nieuwe visuele show ook de main zou kunnen afsluiten.

V and B Fest Nieuwe namen (France)

20/8
BLEED FROM WITHIN • LORD OF THE LOST • SLOMOSA • ASHEN • VIOLENCE

21/8
SEX PISTOLS ft. FRANK CARTER • LAST TRAIN • GUILT TRIP • LAURA COX • GRAVEKVLT

22/8
AIRBOURNE • ALCEST • REVNOIR • THE DISLOCKERS • SEPTARIA

23/8
HIGH VIS • URN • FRAGILE • GOLD

• Winning
Waarderingen: Pauly Robin
Mijn gok, ook niet bijster origineel natuurlijk:

- vrijdag: Lily Allen - Zara Larsson - Tyler, The Creator
- zaterdag: Turnstile - Deftones - Peggy Gou
- zondag: Sombr - Nothing But Thieves - F&TM
Fontaines dan toch niet?

-) Romeo & Oscar - Zara Larson - Tyler the Creator

-) Turnstile - Deftones - Skrillex

-) Djo - Fontaines D.C. - Florence & The Machine -

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
hoe ik het begrijp is dat ze ergens volgende week al direct met ticket informatie gaan komen dus ik verwacht voor pkp26 ook zoals bij lowlands dat de ticketverkoop volgende zaterdag begint en dan zou het toch logisch zijn dat er wat meer namen dan alleen de headliners per dag bekend gemaakt worden.
ma: vr main - head, dinsdag: za main - head, woensdag: zo main - head & vr een pakketje namen of dat zie ik ze ook nog doen morgen gelijk een groot pakket van een 30 a 40 namen aangezien de ticketverkoop spoedig zal starten, vorig jaar waren bij de start van de ticketverkoop 36 en in 2024 44 namen bekend dus dat laatste zou wel eens kunnen gebeuren.

1769937007996.png
of hoe zien jullie het en wat verstaan jullie onder soon?

• Leuk
Waarderingen: Chiel
-) Romeo y Oscar - Zara Larson - Tyler el Creador

-) Torniquete - Deftones - Skrillex

-) Djo - Fontaines DC - Florencia y La Máquina -
Zie je een reële kans dat Oscar nog een jaar terugkomt? Ik denk dat dat zelfs voor Pukkelpop te veel gevraagd is..

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Pakketje en start vvk is voor week 2 februari
De week vanaf 9 februari dus? Als we maandag tem woensdag een tiental namen kunnen krijgen en dan nog rond 10 februari een pakket van 25 namen dan hebben we wel de voornaamste plaatsen op de main en de Marquee

De week vanaf 9 februari dus? Als we maandag tem woensdag een tiental namen kunnen krijgen en dan nog rond 10 februari een pakket van 25 namen dan hebben we wel de voornaamste plaatsen op de main en de Marquee
En waarschijnlijk ook wel de grote namen voor de wave en de boiler. Neem aan gewoon de laatste 2 a 3 namen van de 4 grote podia.

Users who are viewing this thread

• Mr. Y