Pinkpop 2026

En wat denken we van een Smashing Pumpkins op de zondag erbij. Zou zomaar een een duet met Yungblud kunnen opleveren.

Teddy Swims - Editors - Di-Rect is toch wel een zwak North head trio imo. Ik blijf hopen dat Teddy of Di-Rect uiteindelijk een treetje lager komt.
Is Editors vandaag de dag wel groot genoeg als sub dan? Gelukkig staan er met Franz Ferdinand en IDLES al genoeg fijne namen die dag maar ik mis daar ook nog wel een klapper.

Is Editors vandaag de dag wel groot genoeg als sub dan? Gelukkig staan er met Franz Ferdinand en IDLES al genoeg fijne namen die dag maar ik mis daar ook nog wel een klapper.
Objectief gezien hoe weinig mensen ze naar Paaspop konden trekken idd niet.

Maar ik vind Editors gewoon leuk 🙃🙃

Heeft die vrijdag niet nog een iets grotere rocknaam nodig als een soort van tegengewicht voor de popnamen TOP, Teddy en Zara (welke nu de 3 bovenste namen van het rijtje zijn)? Want Kingfishr en The Pretty Reckless zijn in mijn optiek nog niet van een dergelijk formaat.

Zeg maar iets van het kaliber Korn / Biffy Clyro / Paramore / Limp Bizkit ?
Ik denk dat TOP ook bij de 'rock fans' wel populair is toch?
Ik ben dan ook blij dat die popnaam afgevallen is voor die dag, heb wel zin in een headline show van ze.

Google geeft ze overigens deze genres mee:

Genres: Alternative rock; electropop; alternative hip-hop; pop rap; indie pop; pop rock

Rock fans die blij zijn met TOP ken ik niet zoveel
Ik haal mijn rock-gading bij FF, YUNGBLUD, en anderen. Mag nog wat metal bij wat mij betreft. Hoeft daarom niet van de zwaarste soort te zijn, hoor. En wat hiphop graag, maar zullen wellicht eerdere kleinere namen zijn (daarom niet minder graag gezien 👌)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Heeft die vrijdag niet nog een iets grotere rocknaam nodig als een soort van tegengewicht voor de popnamen TOP, Teddy en Zara (welke nu de 3 bovenste namen van het rijtje zijn)? Want Kingfishr en The Pretty Reckless zijn in mijn optiek nog niet van een dergelijk formaat.

Zeg maar iets van het kaliber Korn / Biffy Clyro / Paramore / Limp Bizkit ?
Lenny Kravitz

Morgenochtend dropt Isle of Wight nog wat namen al weet ik niet echt of dat nu nog relevant is voor Pinkpop....

Berichtje op FB van Pinkpop: 81 kaarsjes voor Mr. Pinkpop en je kunt ‘m nog steeds vooraan bij het podium tegenkomen! Lieve Jan, namens het hele team Pinkpop: van harte gefeliciteerd
🩷

• Geweldig
Waarderingen: Landgraver en DennisvdBr
Ik ook hoor! Ga deze zomer naar Werchter Parklife en naar de TOP dag van Werchter! Pinkpop valt in de examens dusja
Heb dat hier al enkele keren aangehaald dat examens / tentamens een belangrijke reden is van het verschil qua kaartverkoop tussen RW en PP. En jij bevestigd dat nogmaals. En dit heeft niet alleen betrekking op jeugd dat zou willen gaan maar ook ouders die niet kunnen gaan omwille van kinderen die in die periode examens of toetsen (lagere school - weet niet hoe ze dat in Nederland noemen) hebben. Qua kaartverkoop gaat dit toch over verschillende duizenden mensen alles bij elkaar!

Users who are viewing this thread