Concertaankondigingen

Ik wou zeggen dat ik mijn schoenzolen opeet als hij de Arena tegen deze prijzen 6x vol krijgt, maar ik ga alvast een recept zoeken. De kans is waarschijnlijk groter dat er nog show bijkomen.
gaat sowieso uitverkopen en gok er nog 4 shows bij

Dat zeggen we al tien jaar. De bovengrens is nog lang niet bereikt hoor😅
dat zeg ik niet, maar dit is wel het failliet op termijn van concerten voor heel veel gezinnen en huishoudens.
het culturele aspect en laagdrempeligheid daarvan is helemaal weg aan het gaan

dat zeg ik niet, maar dit is wel het failliet op termijn van concerten voor heel veel gezinnen en huishoudens.
het culturele aspect en laagdrempeligheid daarvan is helemaal weg aan het gaan
Tgoch, er zijn gewoon heel veel gezinnen die maar één keer een optreden doen per jaar. Er zijn er maar weinigen zoals ons die regelmatig een optreden meepikken. Mensen hebben veel over om eens hun idool te zien hoor. En dat zullen we wel ook zien aan de verkoop😉

Tgoch, er zijn gewoon heel veel gezinnen die maar één keer een optreden doen per jaar. Er zijn er maar weinigen zoals ons die regelmatig een optreden meepikken. Mensen hebben veel over om eens hun idool te zien hoor. En dat zullen we wel ook zien aan de verkoop😉
instant uitverkocht, daar niet van.
gewoon een zeer kwalijke en ongezonde evolutie dit
nuja, de geest is uit de fles, en is dit niet meer terug te draaien.

zelf focus ik meer er meer op kleinere dingen die betaalbaar blijven. met hier en daar een uitschieter
maar als je pakweg een Harry Styles, BTS & the weekend fan bent, phoe die zomer wordt onbetaalbaar bv

Iets anders genre

Kublai Khan 22 juni naar Melkweg
Kans op Jera was al klein, maar lijkt nu miniem

Edit: + Shai Hulud / Denial of Life / Volatile Ways

Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc

Mis deze niet als je iets met progressive-, folk-, avant-garde, en/of black-metal kunt. Deze band al twee keer live kunnen zien en die ervaringen hebben me doen besluiten om elke volgende show in de buurt van deze lui niet te missen, zo goed is het.
Is er eigenlijk bekend waarom The Answer Lies in the Black Void heeft afgezegd? Die zouden best wat shows met Bong-Ra doen.
Iets anders genre

Kublai Khan 22 juni naar Melkweg
Kans op Jera was al klein, maar lijkt nu miniem
Vergeef de drie andere acts niet ;)

En kom aan: hadden jullie echt iets anders verwacht bij Harry? Dat kon ook alleen maar exorbitant duur worden. En zelfs nu gaat het veel mensen niet uitmaken, want het is toch de eerste keer na een tijd dat hij weer komt, plus dat men van heinde en verre naar Nederland afreist.

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Is er eigenlijk bekend waarom The Answer Lies in the Black Void heeft afgezegd? Die zouden best wat shows met Bong-Ra doen.
Ik heb echt geen idee. Zou dit officieel een TALITBV + Bong-Ra show zijn?
Het enige wat ik weet is dat ik morgen The Answer Lies in the Black Void ga zien in Antwerpen en voor zover ik weet gaat dat gewoon door ook, dus er is wat dat betreft niet iets aan de hand binnen die band.

Verder is Jason van Bong-Ra getrouwd met Martina van Thy Catafalque en samen vormen zij The Answer Lies in the Black Void. En beide livebands (Bong-Ra en TALITBV) hebben ook een behoorlijke overlap, dus het zou mij niet verbazen als ze uiteindelijk werk van beide projecten gaan spelen.

• Leuk
Waarderingen: B0G5 en Joslittel
Ik heb echt geen idee. Zou dit officieel een TALITBV + Bong-Ra show zijn?
Het enige wat ik weet is dat ik morgen The Answer Lies in the Black Void ga zien in Antwerpen en voor zover ik weet gaat dat gewoon door ook, dus er is wat dat betreft niet iets aan de hand binnen die band.

Verder is Jason van Bong-Ra getrouwd met Martina van Thy Catafalque en samen vormen zij The Answer Lies in the Black Void. En beide livebands (Bong-Ra en TALITBV) hebben ook een behoorlijke overlap, dus het zou mij niet verbazen als ze uiteindelijk werk van beide projecten gaan spelen.
Jep, want die show van TALITBV en Bong-Ra was al even bekend en op dezelfde datum. Linkje laat dat ook nog zien. Klinkt alsof ze toch anders hebben besloten.

Jep, want die show van TALITBV en Bong-Ra was al even bekend en op dezelfde datum. Linkje laat dat ook nog zien. Klinkt alsof ze toch anders hebben besloten.
De tour van Thy C. is in elk geval erg laat tot stand gekomen, want volgens mij zijn ze tot op de dag van vandaag nog data aan het vullen. Bij Samhain Antwerpen sprak de boeker vorige week ook al van een laat telefoontje waarin bekend werd dat zij gaan touren in april. Dus dat zal wel de reden zijn.

Sowieso wel bijzonder dat TALITBV een show begin april in dB's had staan, want daar spelen ze aanstaande zondag ook al.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave
Dat eerste. Als kunst en cultuur weer een echt luxeproduct is dan zijn we honderden jaren terug in de tijd. Lijkt me niet de bedoeling.
Voor zo'n prijzen zijn naar mijn gevoel enkel fans uit het massa-mainstream-genre gek genoeg om dit te blijven slikken.

Zolang de gek en masse zulke prijzen blijven betalen, gaan de geldwolven gewoon door.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread