Sport algemeen

Blij dat Marokko heeft verloren. Doen er alles aan om de boel te saboteren. Zelfs de ballenjongens. Zo een eikel als Saibari probeert de 2de keeper de weg te versperren om een een handdoek te geven. Wat ben je dan een sneu persoon. Maar goed...karma was geven.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Matjes
Blij dat Marokko heeft verloren. Doen er alles aan om de boel te saboteren. Zelfs de ballenjongens. Zo een eikel als Saibari probeert de 2de keeper de weg te versperren om een een handdoek te geven. Wat ben je dan een sneu persoon. Maar goed...karma was geven.
Gemist dat Senegal de hele verlenging op de grond lag? Je zou haast denken dat beide ploegen (behalve Diaz) er alles aan deden Afrikaans kampioen te worden.

Scheelde niet veel, binnen 24u in ieder geval.
Moet je nagaan als de var daarna weer zat te slapen en die penalty gegeven werd. Gelukkig is Heracles dusdanig slecht dat ze ook tegen 10 man niets klaar kunnen spelen. Twente lijkt het momentum mee te hebben en als dat zo blijft kan het nog wel eens een mooi seizoen gaan worden met alle onrust bij de andere clubs

Moet je nagaan als de var daarna weer zat te slapen en die penalty gegeven werd. Gelukkig is Heracles dusdanig slecht dat ze ook tegen 10 man niets klaar kunnen spelen. Twente lijkt het momentum mee te hebben en als dat zo blijft kan het nog wel eens een mooi seizoen gaan worden met alle onrust bij de andere clubs
Maar hier toch nog even op terugkomend; ik weet dat ik altijd zit te zaniken op scheidsrechters, maar deze rode kaart was toch wel een ongekend toppunt.. Dat een scheidsrechters én een VAR dit laten gebeuren, dan ben je echt volkomen ongeschikt.

Die beelden die je nu voorbij zit komen over wat Marokko allemaal voor onzin uithaalde tegen Senegal.. Wat een treurnis. Geen reclame voor het Afrikaanse voetbal dit.

Laatst bewerkt:
Die beelden die je nu voorbij zit komen over wat Marroko allemaal voor onzin uithaalde tegen Senegal.. Wat een treurnis. Geen reclame voor het Afrikaanse voetbal dit.
Om een handdoekje nog wel, daarnaast de hele wedstrijd de scheids die volledig in hun voordeel floot, Senegal dat maar 5.000 kaarten kreeg en dan nu naar de FIFA stappen voor het van het veld lopen. Erg triest van de Marrokaanse bond en belooft weinig goeds voor het WK in 2030 terwijl dat op het eerste oog het WK moet zijn dat een keer niet in de meest corrupte landen van onze planeet wordt gehouden.

Ajax speelde niet groots maar toch een knappe overwinning! Kans is klein maar ze kunnen gewoon nog door. Kans is in ieder geval groter dan dat ze vorig jaar het kampioenschap nog zouden verspelen.😉

Ajax speelde niet groots maar toch een knappe overwinning! Kans is klein maar ze kunnen gewoon nog door. Kans is in ieder geval groter dan dat ze vorig jaar het kampioenschap nog zouden verspelen.😉
Heel onnodig, die laatste opmerking ;).

Maar toch niet helemaal het lachertje van de CL geworden. Het is dat het onrealistisch kamikazevoetbal van Heitinga het doelsaldo naar de haaien heeft geholpen, anders had ik het met 9 punten misschien nog zien gebeuren ook.

Heel onnodig, die laatste opmerking ;).

Maar toch niet helemaal het lachertje van de CL geworden. Het is dat het onrealistisch kamikazevoetbal van Heitinga het doelsaldo naar de haaien heeft geholpen, anders had ik het met 9 punten misschien nog zien gebeuren ook.
Ja, het zou wat zijn als jullie straks nog boven PSV eindigen. Ik hoop dat we vandaag of volgende week nog een puntje weten te sprokkelen, ik denk dat dat met ons doelsaldo genoeg moet zijn om boven de streep te blijven.

Voetbal!!

Eigenlijk snapt niemand er wat van, maar t blijft een rollercoaster aan emoties, pos of neg.
Of zoals ik ooit hoorde: "voetbal is de belangrijkste bijzaak van t leven"

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Iemand een gokje wagen hoeveel er weer met een stadionverbod van Genk in het uitvak zat?
En weer zal het allemaal wel passeren.

Weer geen super goede week voor het Nederlands voetbal, Ajax en Feyenoord waren dinsdagochtend nog volgens velen kansloos maar lijken nu misschien wel de beste papieren te hebben, al is bij beide de kans nog steeds erg klein. Als geen enkel team doorgaat zou toch wel echt een kleine schande zijn.

Weer geen super goede week voor het Nederlands voetbal, Ajax en Feyenoord waren dinsdagochtend nog volgens velen kansloos maar lijken nu misschien wel de beste papieren te hebben, al is bij beide de kans nog steeds erg klein. Als geen enkel team doorgaat zou toch wel echt een kleine schande zijn.
Ik denk dat PSV nog wel geluk gaat hebben met Bayern op de laatste dag treffen.

Ik las ook ergens dat ze niet beiden door kunnen, maar als alle wedstrijden gunstig uitvallen, kan dat nog wel dacht ik?
Ajax én PSV door bedoel je? Voor Ajax moeten volgens mij 6 of 7 van 9 scenario's meezitten. Één daarvan is dat PSV verliest. Theoretisch zouden beide nog de tussenronde kunnen halen

Ajax én PSV door bedoel je? Voor Ajax moeten volgens mij 6 of 7 van 9 scenario's meezitten. Één daarvan is dat PSV verliest. Theoretisch zouden beide nog de tussenronde kunnen halen
Het zou toch wat zijn als PSV Ajax de CL uitgooit met een goal in de laatste minuut.

Users who are viewing this thread