Sport algemeen

Gewoon een terechte winnaar. Niveau was ook niet bijster hoog. Ik hoop wel dat Indonesië een keer de support krijgt die Marokko hier krijgt, want man man man de Nederlandse televisie was niet te kijken kwa objectiviteit

De wedstrijden op zich ook niet....
Klopt maar dat ligt niet aan de kern, kwaliteiten genoeg maar enkel en alleen vreemde én compleet gestoorde keuzes van VP.
VP is het levende bewijs dat veelvuldig koppen op een bal echt wel schadelijk is :D

Had beter Van Persie geweest, die al lang weg moeten zijn, status of niet. Als hoofdtrainer nog niets bewezen en zijn reacties na wedstrijden slaan nergens op.
Waar velen hoopten dat Heitinga zou blijven, hoop ik dat Van Persie nog een tijdje op zijn plek blijft ;).

Heitinga die overigens vermoedelijk gauw hoofdtrainer bij Spurs gaat zijn (zij het interim).

Gewoon een terechte winnaar. Niveau was ook niet bijster hoog. Ik hoop wel dat Indonesië een keer de support krijgt die Marokko hier krijgt, want man man man de Nederlandse televisie was niet te kijken kwa objectiviteit
Niet toevallig commentaar van Ice en Boukhari aan gehad ;)?

Ik vind dat Nederlands commentaar sowieso al gauw heel gekleurd wordt zodra er ook maar een Nederlands verbandje bestaat.

Van mij had Martens nog wel even mogen blijven, net als Van Persie, Heitinga, Grim, Jans, Sibum en Faber dat van mij ook mogen / mochten :cool:

Klopt maar dat ligt niet aan de kern, kwaliteiten genoeg maar enkel en alleen vreemde én compleet gestoorde keuzes van VP.
VP is het levende bewijs dat veelvuldig koppen op een bal echt wel schadelijk is :D
We zijn het eens hoor! Ik bedoelde vooral dat zijn voorbereidingen en coaching of omzettingen tijdens de wedstrijd óók nergens op slaan, net als zijn verhaaltjes achteraf😄

Man man, wat heb ik me gisteren geërgerd in de Kuip als Feyenoord supporter zeg. Aan de spelers, aan de trainer en ook aan het publiek.

Denk dat RvP dit niet meer op de rit gaat krijgen. Ik zou zeggen RvP weg, Bosschaart interim trainer maken tot de zomerstop. Maar las vanochtend dat DtK al heeft aangegeven dat RvP niet weg hoeft.

De onrust die er ook nu onnodig veroorzaakt wordt door de manier hoe RvP met spelers omgaat is toch wel het pijnlijk om te zien. Ik gaf hem aan het begin van het seizoen nog het voordeel van de twijfel, maar ben er nu wel een beetje klaar mee.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Man man, wat heb ik me gisteren geërgerd in de Kuip als Feyenoord supporter zeg. Aan de spelers, aan de trainer en ook aan het publiek.

Denk dat RvP dit niet meer op de rit gaat krijgen. Ik zou zeggen RvP weg, Bosschaart interim trainer maken tot de zomerstop. Maar las vanochtend dat DtK al heeft aangegeven dat RvP niet weg hoeft.

De onrust die er ook nu onnodig veroorzaakt wordt door de manier hoe RvP met spelers omgaat is toch wel het pijnlijk om te zien. Ik gaf hem aan het begin van het seizoen nog het voordeel van de twijfel, maar ben er nu wel een beetje klaar mee.
Ik vond al die vroegtijdige stadionverlaters wel lekker. Ik zit qua logistiek op een lullig plekje (ver van de uitgang) en nu was ik in een vloek en een zucht het stadion uit.;)

Robin gaat dit niet meer voor mekaar krijgen. Ik denk overigens dat DtK morgen alsnog gaat besluiten om hem buiten de deur te zetten. Morgen is de nieuwjaarsreceptie en het zou me niet verbazen wanneer de druk dan toch wel erg hoog oploopt.

Voor mij als Spartaan was het een van de mooiste die ik ooit heb meegemaakt. Afgelopen jaren tegen Feyenoord zo vaak in de slotfase nog de deksel op de neus gehad. 5 minuten staan tieren omdat het weer leek te gebeuren. Wat een ontlading daarna

Voor mij als Spartaan was het een van de mooiste die ik ooit heb meegemaakt. Afgelopen jaren tegen Feyenoord zo vaak in de slotfase nog de deksel op de neus gehad. 5 minuten staan tieren omdat het weer leek te gebeuren. Wat een ontlading daarna
Gefeliciteerd dan. Kan me voorstellen dat dat ook wel eens lekker is ja.

De meest achterlijke (als in onterecht) rode kaart van het seizoen is wel voor Twente, gelukkig had het geen gevolgen. Neem ook aan dat ie geseponeerd is, voor Zerrouki thuis is.
Scheelde niet veel, binnen 24u in ieder geval.

Ik vond al die vroegtijdige stadionverlaters wel lekker. Ik zit qua logistiek op een lullig plekje (ver van de uitgang) en nu was ik in een vloek en een zucht het stadion uit.;)

Robin gaat dit niet meer voor mekaar krijgen. Ik denk overigens dat DtK morgen alsnog gaat besluiten om hem buiten de deur te zetten. Morgen is de nieuwjaarsreceptie en het zou me niet verbazen wanneer de druk dan toch wel erg hoog oploopt.
Qua publiek doelde ik meer op het continue gemopper en getier op eigen spelers. Het uitfluiten van een Timber.

Wat Feyenoord juist nodig had was gewoon publiek wat erachter staat, hoe moeilijk dat ook is. Maarja dat onvoorwaardelijk steunen is er helaas de laatste jaren wel een beetje af.

Ik hoop wel dat DtK dat besluit nog gaat nemen. Heb niet het idee dat het nog een houdbare situatie is met RvP.

even checken of ik het juist heb
los van het spelbeeld en de rits blessures
staat feyenoord nog steeds 2de in de eredivisie (hoogst haalbare want psv is klasse apart), en kan het in theorie nog de groepsfase overleven van de europa league. en men begint te mopperen op de spelers?

jezus dat is niet erg feyenoords

nu ik heb nog geen minuut gezien van hoe ze voor de dag komen.
hoe ontiegelijk slecht spelen ze dan wel niet?

staat feyenoord nog steeds 2de in de eredivisie (hoogst haalbare want psv is klasse apart), en kan het in theorie nog de groepsfase overleven van de europa league. en men begint te mopperen op de spelers?

Dat ze tweede staan zegt eigenlijk meer over het slechte niveau van de concurrentie dan over Feyenoord. Zeker Europees zijn er echt dramatische wedstrijden geweest en daarnaast is het spel ook niet echt om aan te gluren de laatste twee maanden. En dan ook nog is het feit dat er een aantal (oud) spelers mopperen op RvP en hij niet zulke slimme beslissingen neemt. Al met al rommelt het behoorlijk.

Maar dat gemopper en gefluit richting eigen spelers is inderdaad iets wat ik mij 10 jaar geleden niet had kunnen voorstellen. Succes(jes) brengen denk ik ook met zich mee dat het publiek van een club verandert helaas

Dat ze tweede staan zegt eigenlijk meer over het slechte niveau van de concurrentie dan over Feyenoord. Zeker Europees zijn er echt dramatische wedstrijden geweest en daarnaast is het spel ook niet echt om aan te gluren de laatste twee maanden. En dan ook nog is het feit dat er een aantal (oud) spelers mopperen op RvP en hij niet zulke slimme beslissingen neemt. Al met al rommelt het behoorlijk.

Maar dat gemopper en gefluit richting eigen spelers is inderdaad iets wat ik mij 10 jaar geleden niet had kunnen voorstellen. Succes(jes) brengen denk ik ook met zich mee dat het publiek van een club verandert helaas
dat laatste herkende ik na het succes bij onze club ook.
met het feit dat onze club alle prijzen pakte in 1 jaar en CL speelde maakt dat we als supporters (of toch de andere) veel andere eisen begonnen te hebben.
en te denken dat we altijd en overal iedereen moeten wegspelen met verzorgd aanvallend spel. want dat zijn we verplicht aan onze standing.

hell, we zijn een eeuwige underdog, luis in de pels, waarin het truitje natmaken het belangrijkste is.
het begint bij ons wel terug te keren en de sfeer komt terug, net omdat het terug meer vintage resultaten en situatie is die beter past bij onze club.

en dat had ik bij feyenoord vroeger ook.
altijd achter de club, no matter what. how times change

Het niveau van de eredivisie is echt abonimabel. PSV steekt erboven uit, maar ik weet niet of dat is omdat de rest zo slecht is, of zij zo goed, of een beetje van beide. In Europa natuurlijk wel twee mooie resultaten geboekt tegen (in crises verkerende) Napoli en Liverpool, maar ook wel tekenen dat het niveau aldaar toch hoger ligt. Benieuwd hoe ze het tegen Newcastle gaan doen. Geen absolute top, maar een ploeg die in de eredivisie lachend minstens tweede zou worden.

Wel ook leuk dat een ploeg als NEC, met een coach die gewoon echt leuk wil voetballen (uitslagen 5-3, 4-3, 4-2 heel gebruikelijk), halverwege nog volop voor die 2e en 3e plek meedoet.

Users who are viewing this thread