Pinkpop 2026

Anouk, Froukje, Waylon en Kensington ook volgens de chatbot

Laatst bewerkt:
Dacht dat de sub spot en de north headliner al ingevuld waren voor de zondag?
Halsey zal toch niet met minder genoegen nemen lijkt me?

Dat iedereen nog steeds chatGTP gebruiken voor een geruchtenstroom😛 Nee ik laat mij niet gek en wacht gerust af volgende week! Of…… Zal ik mijn maatje weer even informeren?😛

• Pray
Waarderingen: MadMandra27
the killers zou toch kunnen? Als de cure misschien toch niet meer gaat ivm overleden gitarist. En nu werkt de chatbot al niet meer als je het probeert, dat zouden ze niet weg hebben gedaan als de chatbot alleen maar onzin uitkraamt lijkt me.

the killers zou toch kunnen? Als de cure misschien toch niet meer gaat ivm overleden gitarist. En nu werkt de chatbot al niet meer als je het probeert, dat zouden ze niet weg hebben gedaan als de chatbot alleen maar onzin uitkraamt lijkt me.
The Cure staat er gewoon.

Ik denk dat als er twijfel was over het optreden van The Cure dat we dit al eerder gehoord hadden. Ga er maar vanuit dat ze er gewoon staan.

Toch mooi dat we altijd in deze periode elkaar helemaal gek maken en dan altijd teleurgesteld worden omdat er een stuk kleinere namen bekend gemaakt worden als wij nu bedenken. Verwacht dan ook enkele redelijke grote namen en de rest is vooral tent en stage 4 namen maar dat is minstens zo belangrijk voor goed gebalanceerde festivaldag

Ik denk dat als er twijfel was over het optreden van The Cure dat we dit al eerder gehoord hadden. Ga er maar vanuit dat ze er gewoon staan.
Ervan uitgaand dat gpt maar wat lult, maar heb eerder deze week gevraagd aan gpt wie er op zaterdag speelden hierin geen the cure maar DI-RECT.. the cure stond niet op het programma volgens chat!

Ik ben chatman supersnel met MSN er is niemand die me niet kent bladibladiblaa

• Haha
Waarderingen: Mark's Kal
Toch mooi dat we altijd in deze periode elkaar helemaal gek maken en dan altijd teleurgesteld worden omdat er een stuk kleinere namen bekend gemaakt worden als wij nu bedenken. Verwacht dan ook enkele redelijke grote namen en de rest is vooral tent en stage 4 namen maar dat is minstens zo belangrijk voor goed gebalanceerde festivaldag
Precies ik houd de verwachtingen ook relatief laag, zullen nog wel 2 of 3 semi-grootte namen bijzitten want met een aankondiging komen en dan alleen tent en stage 4 namen delen levert alleen maar nare reacties op en dat weten ze daar ook wel. Electric Callboy zie ik ook nog wel op de vrijdag verschijnen, zaterdag kan ook nog wel een grote naam gebruiken aangezien de meeste Cure fans al wel een kaart hebben voor Werchter, wie daar zou moeten staan, geen idee. Verder een naam die ik graag als grootste tentartiest zou willen zien is Ice Nine Kills, of zijn die daar te groot voor?

Verder een naam die ik graag als grootste tentartiest zou willen zien is Ice Nine Kills, of zijn die daar te groot voor?
Zou vrij forse naam zijn voor in de tent idd, maar niet onmogelijk. Daarentegen is het ook weer typisch Pinkpop om ze dan midden op de dag op North te zetten zoals bijv bij Babymetal.

Users who are viewing this thread