Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
*verkleinen van een afbeelding die te groot was ;)

Maar inderdaad gewoon 0:00:00.
En even voor de zekerheid: een stem die per ongeluk te vroeg gepost is wordt niet geteld? Kan wellicht ingehaald worden maar met een nieuwe post?

Beetje de chaos voor zijn en de regels duidelijk hebben haha šŸ˜…

• 100
Waarderingen: MetalLimbo
Mooie ontknoping dit, vooral ook hoe iedereen ernaartoe leeft! 😁

Maar ik begrijp ook wel dat het voor sommigen onhaalbaar is om nog om middernacht te stemmen, wat wel jammer is.
In principe niets aan te doen, zo zit het spel nu eenmaal in elkaar, en zo zijn de dobbelsteentjes nu eenmaal gevallen.. šŸ’ā€ā™‚ļø
De officiƫle winnaar zal dus over driekwartier beslecht worden, waarbij tijd en timing waarschijnlijk wel een rol zullen gaan spelen.

Toch wil ik na afloop ook nog wel een 'eerlijk' alternatief bieden voor iedereen die meedoet:
Gewoon een simpele poll tussen Gojira en Iron Maiden waarin iedereen de kans krijgt nogmaals te stemmen.
Geen plus- of minpunten, gewoon een stem op de een of de ander.
Maar daarover later meer. ;)

Voor zometeen: succes allemaal! (y)

En even voor de zekerheid: een stem die per ongeluk te vroeg gepost is wordt niet geteld? Kan wellicht ingehaald worden maar met een nieuwe post?

Beetje de chaos voor zijn en de regels duidelijk hebben haha šŸ˜…
Normaal gesproken zou ik niet zo moeilijk doen over een paar seconden (het is mij immers ook overkomen.. šŸ™ˆ
Maar in dit geval gaan we inderdaad wel streng zijn!
23:59:59 telt niet mee, 0:00:00 wel.

Voor het gemak zou ik maar niet direct druk maken over het aftrekken van punten, dat wordt gaandeweg wel allemaal nagerekend en gecorrigeerd.

Gojira - 47
Iron Maiden - 57 (-10)

giphy.gif

Ik kreeg me hier toch een partij zweetpoten van. Eindelijk weer rust, en een ontspannen nieuw spel!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread