Pinkpop 2026

Over anderhalve week zeer waarschijnlijk de volgende rits aan namen. Vorig jaar zaten er toen ook een paar mooie Stage 4 namen bij. Benieuwd wat het nu gaat worden.

Die kans is wel aanwezig.
Eurosonic / Noorderslag is dan achter de rug. Wie weet hebben ze daar nog een paar leuke nieuwe namen kunnen vastleggen.
Ja ik heb het alleen van @Mark's Kal dus als hij liegt, lieg ik ook ;)

Dit weekend maar eens een dagkaartje scoren voor de zaterdag. The Cure en Idles staan op mijn watchlist. Ik zie op de website van Pinkpop staan dat ze dit jaar een uur na het eind nog een trein richting de randstad laten gaan. Dat is volgensmij iets nieuws want vroeger moest je echt tijdens het laatste optreden wegwezen om de laatste trein te halen. En ik zie voor het eerst bussen naar Heerlen Station ipv de stoptrein in Landgraaf. Hopen dat het goed gaat lopen!

Wat als we de vrijdag de Head Noord nog niet weten? Zou dat een optie zijn of wordt die plek sowieso Teddy Swims? Anders zou ik Bad Omens nog geen gekke shout vinden ervoor. Vrijdag dan Pinkpop en dan via Dessel de zaterdag naar Hellfest de zondag. Zou ook wel passen die dag op PP imo met al aangekondigde bands zoals The Plot In You en Sleep Theory. Wat denken jullie?

Wat als we de vrijdag de Head Noord nog niet weten? Zou dat een optie zijn of wordt die plek sowieso Teddy Swims? Anders zou ik Bad Omens nog geen gekke shout vinden ervoor. Vrijdag dan Pinkpop en dan via Dessel de zaterdag naar Hellfest de zondag. Zou ook wel passen die dag op PP imo met al aangekondigde bands zoals The Plot In You en Sleep Theory. Wat denken jullie?
Teddy of Zara denk ik. Bad Omens past niet echt op die dag als je naar Noord en Zuid kijkt.

Teddy of Zara denk ik. Bad Omens past niet echt op die dag als je naar Noord en Zuid kijkt.
Want pinkpop doet nooit gekke dingen zoals doe maar en rammstein na elkaar. Ik zie het vooral tourtechnisch niet gebeuren want dan zullen ze 4 dagen achter elkaar spelen maar anders kon het best

Dacht dat ze even hoog stonden op Graspop als Bad Omens, maar daar staat EC als sub South en BO als head North… Of Alter Bridge erbij op zondag als sub Noord; klinkt dat aannemelijker voor Pinkpop? 😉

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Vanmiddag kreeg ik een knik en duim in de Oosterpoort, dus ik verwacht zeker nieuwe namen.
Nou de tip van Festileaks om de Oostenrijkers Abor & Tynna te laten afrijzen naar Landgraaf?!! Na het beluisteren van hun playlist, ben ik daar nog niet zo van gecharmeerd.

Honey i'm Home daarentegen vindt ik dan wel noemenswaardig. Die zou best eens kunnen doorschuiven naar Limburg.

Nou de tip van Festileaks om de Oostenrijkers Abor & Tynna te laten afrijzen naar Landgraaf?!! Na het beluisteren van hun playlist, ben ik daar nog niet zo van gecharmeerd.

Honey i'm Home daarentegen vindt ik dan wel noemenswaardig. Die zou best eens kunnen doorschuiven naar Limburg.
Antoon lijkt wel een zekerheidje, maar die zal waarschijnlijk pas na de show in het PLT Heerlen in maart bekend gemaakt worden voor Pinkpop. Not my cup of tea, maar ja.

Users who are viewing this thread