Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb deze even uit het RW topic gehaald. Zou dit ook nog wat zijn voor PP? Hij heeft inprincipe wel een plekje vrij, maar weet niet of hij echt graag festivals aan doet. Geen NL datum dus vandaar dat ik het hier plaats.
Er is sinds eind november door 16 forumleden weer een fanatieke Draft gespeeld! Een draft waarin alle spelers vooruitkeken naar het komende festivalseizoen door in verschillende kiesrondes een eigen festival, volgens zijn/haar ideaalbeeld, samen te stellen. Enige beperkende regel: een artiest was pas te boeken wanneer die ook daadwerkelijk een optreden voor ā26 had aangekondigd.
Het zou geweldig zijn als jij de festivalpresentaties wilt bekijken & jouw favoriete line-ups kiest. Je kunt 3 combitickets & 2 dagtickets āaanschaffenā. Dit doe je door @Martijn een pm te sturen. De stembussen sluiten zondagmiddag om 12.00u.
In de kiesrondes heeft elke speler 30 exclusieve acts gekozen, om vervolgens zijn line-up compleet te maken met een vrije keus aan artiesten. Hieronder vind je de 16 presentaties (er is flink uitgepakt met posters, plattegronden, playlists, merchandise, etc) & en de bijbehorende clashfinders.
Heb ik iets gemist, is Rowwen Heze uit de gratie gevallen? Lijkt me voor een Limburgs festival toch een prima boeking die ook buiten Limburg best populair is?
M'n dochter stond in de wachtrij op 70.000 in de pre sale. En geen tickets hĆØ.
In eerste instantie voor 2 concerten, daar zijn vandaag dus nog effe 2 bij geklapt.
Opnieuw in de rij op plaats 180.000.
Rock Werchter en Down the Rabbit Hole hebben er een dikke concurrent bij in hun weekend.
M'n dochter stond in de wachtrij op 70.000 in de pre sale. En geen tickets hĆØ.
In eerste instantie voor 2 concerten, daar zijn vandaag dus nog effe 2 bij geklapt.
Opnieuw in de rij op plaats 180.000.
Rock Werchter en Down the Rabbit Hole hebben er een dikke concurrent bij in hun weekend.
Als hij vier keer de ArenA vult, had Pinkpop inderdaad ervan gedroomd lijkt mij. Tegelijkertijd gaat die dus niet meer op Pinkpop staan dan. Wel knap dat ze hem nog een aantal jaren geleden hadden. Niet helemaal mijn ding, maar wel gewoon een rasartiest natuurlijk.