Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Froukje en S10 in de ziggo is nu volledig terug te kijken op npo start. Het is echt wel een vette show die een headline positie zou kunnen dragen. Alleen denk ik dat het feit dat het integraal terug te kijken is er al op wijst dat het niet gaat gebeuren
Froukje en S10 in de ziggo is nu volledig terug te kijken op npo start. Het is echt wel een vette show die een headline positie zou kunnen dragen. Alleen denk ik dat het feit dat het integraal terug te kijken is er al op wijst dat het niet gaat gebeuren
Heb het optreden op oud en nieuw (snachts) gekeken, was te zien op NPO 2 extra. Was echt een hele leuke show om naar te kijken. Ik kwam er ook achter hoe ongelooflijk veel nummers ik kende van ze. Geen overdreven glitterjurken, of ingestuurde sexy danspasjes met danseressen, gewoon puur muziek met twee goede bands, spontaniteit en lol op het podium gezien. Zoals je ook verwacht bij een Froukje en S10. Maar wat een verademing als je twee uur ervoor naar de vrienden van Amstel live zit te kijken.
Tyler, The Creator zou echt geweldig zijn. En een terechte hiphop headliner nadat ASAP Rocky vorig jaar cancelde en Denzel Curry een paar jaar terug... Veel relevanter en ik vind hem ook nog is dubbel zo veel bij Lowlands passen!
Tyler, The Creator zou echt geweldig zijn. En een terechte hiphop headliner nadat ASAP Rocky vorig jaar cancelde en Denzel Curry een paar jaar terug... Veel relevanter en ik vind hem ook nog is dubbel zo veel bij Lowlands passen!
Massive Attack is een mega grote mismatch met Lowlands, was het al op DTRH. Zie ik echt niet gebeuren. Weval stond vorig jaar nog op Lowlands, gaat dus denk ik ook niet gebeuren. Rest zou wel goed kunnen denk ik.
Ik heb echt mijn hoop gevestigd op Tyler, maar met het mislopen van Charli Xcx afgelopen jaar is mijn vertrouwen wel geschaad.