Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha met waarschijnlijk alle 3 geen nieuwe muziek, dan had dit de bovenkant van 30 jaar terug kunnen zijn...
Maar goed, ik zou dan ook alles er aan doen om erbij te zijn, zo hypocriet ben ik dan ook weer wel.
Ben heel sceptisch over een reünie van R.E.M., na wat Stipe en eigenlijk alle bandleden al jaren zeggen. Ben ook benieuwd hoe goed het nog zou zijn, nu het allemaal bijna-zeventigers zijn.
Maar god wat zou ik hierbij zijn mocht het toch gebeuren.
Ben heel sceptisch over een reünie van R.E.M., na wat Stipe en eigenlijk alle bandleden al jaren zeggen. Ben ook benieuwd hoe goed het nog zou zijn, nu het allemaal bijna-zeventigers zijn.
Maar god wat zou ik hierbij zijn mocht het toch gebeuren.
De leegloop op RW 17 was schrijnend voor de legacy band. Dat mensen van beide evenveel kennen geloof ik niet. Ga de straat op en ze komen niet verder dan Creep.
De leegloop op RW 17 was schrijnend voor de legacy band. Dat mensen van beide evenveel kennen geloof ik niet. Ga de straat op en ze komen niet verder dan Creep.
Shiny Happy People, Everybody Hurts, Man on the Moon, It's the End of The World..., Orange Crush kan ieder mee neuriën.
Vergeet dat maar bij Radiohead.