R.E.M.

Ben heel sceptisch over een reünie van R.E.M., na wat Stipe en eigenlijk alle bandleden al jaren zeggen. Ben ook benieuwd hoe goed het nog zou zijn, nu het allemaal bijna-zeventigers zijn.

Maar god wat zou ik hierbij zijn mocht het toch gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: Cel en Processierups
Maar voor die podia zijn Carpenter of Doechii of Tyler weer te groot. :( Vervang R.E.M dan maar, Radiohead en Oasis zie ik wel graag.
Doechii kan op Glasto nog wel op the Other, toch? Zou wel heel naar zijn tijdens dergelijke pyramidheadliners.

Maar denk dat we wat te veel dromen ;)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Als er 1 band van het 3tal uit de line up van Oasis-REM-Radiohead moet dan vrees ik dat de forum darling mag vallen.
2 giga reunie's vs niche.

Ben heel sceptisch over een reünie van R.E.M., na wat Stipe en eigenlijk alle bandleden al jaren zeggen. Ben ook benieuwd hoe goed het nog zou zijn, nu het allemaal bijna-zeventigers zijn.

Maar god wat zou ik hierbij zijn mocht het toch gebeuren.
Ik zie het eerlijk gezegd ook niet gebeuren gezien de uitspraken in het verleden. Het optreden in 2024 zal wel het laatste geweest zijn.

De leegloop op RW 17 was schrijnend voor de legacy band. Dat mensen van beide evenveel kennen geloof ik niet. Ga de straat op en ze komen niet verder dan Creep.
True, als ze die al kennen. Losing my religion is dan wel bekender.

De leegloop op RW 17 was schrijnend voor de legacy band. Dat mensen van beide evenveel kennen geloof ik niet. Ga de straat op en ze komen niet verder dan Creep.
En R.E.M heeft zogenaamd meer bekende nummers bij Hend en Ingrid dan enkel Losing My Religion. Nah.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread