Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We beginnen met een naam die bij de vorige draft hoog op mijn verlanglijstje stond maar werd weggekaapt. Met Armin van Buuren hebben we al een grote Nederlandse DJ, maar er is toch maar de allergrootste; DJ Tiesto
2. Eens een artiest is gekozen is deze exclusief voor dit festival. Zijprojecten zijn nog wel mogelijk. Stel: iemand kiest The Mars Volta, dan is het nog mogelijk om de Omar Rodriguez-Lopez Group te kiezen. Ook wanneer een soloartiest een zijproject heeft met een andere soloartiest, dan is dit toegelaten (mits een gepland optreden in 2026, zie ook regel 10).
3. Wanneer een artiest tegelijkertijd solo als met band speelt (bv. Prince en Prince & The Revolution) dan zijn alle iteraties van de artiest in kwestie niet meer beschikbaar wanneer deze wordt gekozen.
Dus
Je kan wel Balthazar boeken en iemand anders kan J. Bernardt boeken. Want ondanks dat J. Bernardt eigenlijk gewoon iemand van Balthazar is heeft dat verder weinig met elkaar te maken.
Kan dus niet is Nine Inch Nails en Nine Inch Nails ft Boys Noize want dat blijft gewoon Nine Inch Nails met een kleine toevoeging.
Kijk, ik hoef niet een andere naam exclusief te boeken ofzo, maar vind het gewoon vreemd dat de regels tijdens het spel worden veranderd/verschillend worden opgevat.
Kijk, ik hoef niet een andere naam exclusief te boeken ofzo, maar vind het gewoon vreemd dat de regels tijdens het spel worden veranderd/verschillend worden opgevat.
Ik snap zelf niet zo goed waarom zij-projecten op verschillende festivals dan weer wel mogelijk zijn. Idee is toch gewoon dat iemand niet op 2 plaatsen tegelijk kan zijn?
Anyway, Brian mag die namen wmbt natuurlijk gewoon houden maar voor wel goed om bij een volgende draft vooraf nog even goed naar deze regels te kijken.
Ik snap zelf niet zo goed waarom zij-projecten op verschillende festivals dan weer wel mogelijk zijn. Idee is toch gewoon dat iemand niet op 2 plaatsen tegelijk kan zijn?
Anyway, Brian mag die namen wmbt natuurlijk gewoon houden maar voor wel goed om bij een volgende draft vooraf nog even goed naar deze regels te kijken.
Zijprojecten mogen wel hoor. Zoals hierboven al door Wesley geschreven werd, mag je gerust J. Bernardt boeken als iemand anders Balthazar heeft staan op zijn festival.
Wat niet mag is Bruce Springsteen solo boeken, wanneer iemand anders al Bruce Springsteen & E Street Band heeft bv.