Festileaks Draft XIX: Wat gaat 2026 ons brengen?

Heeft iedereen ondertussen eigenlijk al zijn namen aangekondigd? Dan kan ik de laatste hand leggen aan mijn eigen festival. šŸ˜…

Alle exclusieve namen heeft iedereen gekozen. En als iemand nog niet rond is kan hij/zij aanvullen uit de vijver waar we nu met z’n allen uit gaan vissen, volgens mij.

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo
Neen, er moeten toch nog exclusieve namen gekozen worden?
Ja maar de totaaltijd van ronde 20, en daarmee het tijdvak voor de exclusieve namen, is nu toch verstreken? Anders kan je wachten tot je een ons weegt tot Harry Styles aangekondigd wordt en die exclusief claimen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Volgens mij mist @Wanorix nog 4 namen, @Yannick 1.

Ben jij idd van plan je terug te trekken, @Wanorix? Fijn als je dat nog even bevestigt/ontkracht.

Ik vond het wel een mooi aanbod van @EdsjeFCB om je draft af te maken, mocht je inderdaad willen stoppen.

MEADOWS 2026 PRESENTS:

THE CURE : JACK WHITE : MY BLOODY VALENTINE
AGNES OBEL : ANOHNI : KING GIZZARD & THE LIZARD WIZARD
LOYLE CARNER : TURNSTILE

AMYL & THE SNIFFERS : ENLISH TEACHER : EZRA COLLECTIVE : FATOUMATA DIAWARA
FOUR TET : KNEECAP : LAMBRINI GIRLS : NILƛFER YANYA : ONEOHTRIX POINT NEVER
ROYEL OTIS : SLOWDIVE : SUDAN ARCHIVES : WEDNESDAY

DROOM DIT : LIBRARY CARD : LOS TUTHANAKA : MAN/WOMAN/CHAINSAW : MARATHON : MARUJA
MJ LENDERMAN & THE WIND : XIU XIU 'ERASERHEAD'

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Het is 7 uur tijdsverschil met jullie en ons in Costa Rica. Zal zo aan een hike beginnen, eind van de middag en vanavond lekker chillen en dan zal ik de al gekozen namen positioneren en kijken wat er nog bij past. Voor morgenochtend post ik de laatste 4 namen :D

Pls neem geen van mijn namen, want bij mij staat alles al bijna klaar om dinsdag online te zwieren qua aankondiging. Kan dat @Martijn, dinsdag al presenteren?

Op mijn line up gaat echt een boycot tot het allerlaatste moment hoor šŸ˜….

Dit hele weekend Slope namen geluisterd en geselecteerd. Heerlijk tijdverdrijf maar frustratie alom als je net iets geweldigs hebt ontdekt en er vervolgens achterkomt dat er net een tourtje is afgerond.

Pls neem geen van mijn namen, want bij mij staat alles al bijna klaar om dinsdag online te zwieren qua aankondiging. Kan dat @Martijn, dinsdag al presenteren?
Hmmm, dinsdag? Kunnen we het niet uitstellen tot na de kerst?

Edit: afspraak was de 28ste toch?

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread