Tja dat gedoe is er om een reden denk ik
Vergelijk het met een filmfestival te organiseren, aan te kondigen dat het fantasy/science fiction themed is, 2 kleppers te lossen (Lord of the Rings remake en Star Wars remastered ofzo) en daarna dan af te komen met Sneeuwwitje (want aja er doen ook dwergen mee net zoals in LOTR dus ni neuten) . Weken daarna dan af te komen met Ariel De Zeemeermin en Brokeback Mountain.
Anyways we zullen genieten van die dag en kijken ernaar uit . Alleen zal de dagindeling er iets anders uit zien dan wat we verwacht hadden. Het argument dat ze er veel geld voor neergeteld hebben gaat voor mij niet op, Taylor Swift is ook duur.
Ivm dat hokjesdenken....ik kan genieten van de meest uiteenlopende genres muziek (van Guus Meeuws naar retro/house/techno tot Black Metal / Deathcore)
- voor metal ga ik bewust naar Graspop/Alcatraz
- als ik iets dansbaars wil ga ik bewust naar een dansfestival (genre land of love / dream beats)
- samen met het vrouwke Suzan en Freek of zesde metaal dan ga je naar een lokaal festival.
- vroeger voor Rock ging ik naar Torhout en later Rock Werchter, nu is dat ook een pak diverser geworden dus skippen we regelmatig eens een jaar.
Ik denk voor velen dat het een soort van stille wens was om toch echt eens een rock festival te hebben zonder andere genres door ons strot te willen rammen omdat ze populair of duur zijn.