Pinkpop+Werchter HURT/HEAL

Ik neem toch aan dat dit soort sneren gewoon moet kunnen, niet te persoonlijk opvatten. Allemaal heel netjes en braaf het lijstje naar wens invullen en voor de rest afwachten is juist saai. Zolang niemand het te persoonlijk op vat en mensen niet te ver gaan moet dit kunnen. Trouwens.... wat doet Stromae nog hier.....
Ja, die is persoonlijk!

Fox Tv GIF by Family Guy

• Haha
Waarderingen: zero en Oasiss
Als ik er niet was geweest, had Pearl Jam nu zo’n 500 punten gehad… Ik geniet wel van het spel zo!

Mwa er zijn wel samenzweringen gaande ;)
Klopt. Ik werd gisteren in een Festileaks privé groepschat toegevoegd getiteld "Kegel Pearl Jam er uit". Was persoonlijk een beetje geshockt om te zien dat hier een 5tal andere forumleden reeds lid van waren.

Ik heb onmiddellijk laten weten dat ik geen interesse heb in praktijken zoals deze en heb dan ook onmiddellijk de groep verlaten.

beetje rivaliteit is wel oke toch? hoeven niet alles direct persoonlijk op te nemen. zolang we geen pearl jam dreigbrieven gaan sturen naar elkaar is het prima

Klopt. Ik werd gisteren in een Festileaks privé groepschat toegevoegd getiteld "Kegel Pearl Jam er uit". Was persoonlijk een beetje geshockt om te zien dat hier een 5tal andere forumleden reeds lid van waren.

Ik heb onmiddellijk laten weten dat ik geen interesse heb in praktijken zoals deze en heb dan ook onmiddellijk de groep verlaten.
De complotten zijn dus waar! Namens de rest van het forum eisen wij nu namen!

Cult Illuminate GIF by Squirrel Monkey

Komt 'ie: ik vond bijna alle acts niet eens zo denderend toen ik ze voor het laatst zag. Enkel Gorillaz en Dua Lipa nooit gezien.

The first rule of Kegel Pearl Jam eruit is?!?!

Komt 'ie: ik vond bijna alle acts niet eens zo denderend toen ik ze voor het laatst zag. Enkel Gorillaz en Dua Lipa nooit gezien.
Gorillaz en Qotsa zouden in dat geval mijn winnaars zijn. Ofja Stromae was fenomenaal in 2014 op Pinkpop, maar dat is misschien hier niet heel relevant.

Ach ja, het is voor een deel van deze club een factor van plezier heb ik gelezen...

• Leuk
Waarderingen: dann
The Cure - 104
Dua Lipa - 90
Foo Fighters - 108
Gorillaz - 73
Linkin Park - 150
Metallica - 137
Muse - 166
Pearl Jam - 157 (+10)
Queens Of The Stone Age - 114
Red Hot Chili Peppers - 111
Stromae - 109

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: musicislife en luluasas
Dat zijn wel de beste mensen om bij een spelletjesmiddag erbij te hebben, die chaos dan vooral!
Ik ben dan ook vreselijk op spelletjesmiddagen, ik vind ze niet leuk en als ik dan toch meedoe zit ik alleen maar mensen te sarren

Ik ben dan ook vreselijk op spelletjesmiddagen, ik vind ze niet leuk en als ik dan toch meedoe zit ik alleen maar mensen te sarren

Bij mij wordt er al standaard vanuit gegaan dat alles wat ik zeg onzin is, en dat klopt ook eigenlijk wel…

• Haha
Waarderingen: Joris
Wij doen het al jaren niet meer... Soms een potje Mario Kart maar ook dit zorgt vaak dat we binnen de kortste keren mee kunnen doen met het familiediner.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread