Bospop 2026

vanavond eens even kijken...

heb ook nog een ticketmaster cadeau bon liggen en voor de zekerheid m'n zoontje nog eens vragen, die gaat voor de eerste keer mee, dus dat is extra spannend
het gaat gebeuren mensen, met m'n zoontje (11) naar zijn eerste grote festival. Tickets Bospop vrijdag via de Mojo Presale in the pocket!!! 🚀

Laatst bewerkt:
Maar je zit in het Bospop topic. 😂.
Ik snap het hoor.... 😂👍👍
oh, shit, in enthousiastme verkeerd festival naampje getypt 😂

Bospop of Pinkpop? En ik dacht dat-ie vorig jaar ook al meeging een dag naar Pinkpop?
ja dat dus 😂

(en nee mijn dochter is afgelopen 2 jaar mee geweest naar Pinkpop, voor mijn zoon wordt dit het eerste festival beleving moment)

Iemand een linkje voor de presale? Heb nachtdienst, dus morgenvroeg 10:00 is wel een verschrikkelijke tijd haha

Begin een beetje FOMO te krijgen, maar moet helaas eerst nog even overleggen met de rest wat het gaat worden. Helaas wordt de beslissing pas na een eerste LL namen drop gemaakt

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
jammer geen Rodrigo y Gabriela ; had ik stiekem op gehoopt na hun uitstekend concert vol dynamiek in een uitverkocht Tivoli en toppers....!
Schijnbaar niet in 't Zuiden te boeken.....
Dichtstbijzijnd concert is nu in den Atelier Luxemburg 20 mei.....

Maar allebei hele leuke festivals, al vind ik Lowlands ondertussen te druk en is het publiek te grachtengordel.
En de muziek is 15 uit een dozijn , alles klink het zelfde autotune trucje. Ik kan me de Lowlands nog herinneren met de Alpha , Bravo , Charlie en Delta. Waar ik Rammstein voor het eerst heb gezien op Delta (1997) meen ik.

Users who are viewing this thread