Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vriend van me had mailtje doorgestuurd maar ze konden geen kaartjes kopen met link in mail. De link ook aan iemand hier in persoonlijk berichtje gestuurd en ook bij hem lukte ‘t niet
heb ook nog een ticketmaster cadeau bon liggen en voor de zekerheid m'n zoontje nog eens vragen, die gaat voor de eerste keer mee, dus dat is extra spannend
De langste wachtrij voor Bospop-tickets was 500 voor de weekendkaarten, alle dagkaarten nog minder of geen wachtrij. Ik koop mijn ticket wel na de feestdagen
Begin een beetje FOMO te krijgen, maar moet helaas eerst nog even overleggen met de rest wat het gaat worden. Helaas wordt de beslissing pas na een eerste LL namen drop gemaakt
Begin een beetje FOMO te krijgen, maar moet helaas eerst nog even overleggen met de rest wat het gaat worden. Helaas wordt de beslissing pas na een eerste LL namen drop gemaakt
jammer geen Rodrigo y Gabriela ; had ik stiekem op gehoopt na hun uitstekend concert vol dynamiek in een uitverkocht Tivoli en toppers....!
Schijnbaar niet in 't Zuiden te boeken.....
Dichtstbijzijnd concert is nu in den Atelier Luxemburg 20 mei.....
En de muziek is 15 uit een dozijn , alles klink het zelfde autotune trucje. Ik kan me de Lowlands nog herinneren met de Alpha , Bravo , Charlie en Delta. Waar ik Rammstein voor het eerst heb gezien op Delta (1997) meen ik.