Bospop 2026

Eh, kan aan mij liggen maar wij zaten toch in een grote bus van lijndienst. Sterker nog het waren er 2. Stapten ongeveer 50 man in bij de Roompot.
Dan hebben ze vanaf de Roompot wel grote bussen. Tussen station en terrein iig niet.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Kan je als Belg gemakkelijk je auto op een gratis parkeerplaats kwijt in Eindhoven en vandaar per bus of per trein naar station Weert?
Hoeveel kost een busrit of treinreis enkel naar Weert en hoeveel kost vermoedelijk de pendelbus (als je kijkt naar de prijs van vorig jaar).
Wanneer opent het festivalterrein op zondag en wanneer spelen de eerste bands?
Gratis parkeerplaats? weet je zeker dat je geen Hollander bent? ;-)

Vrijdag ticket binnen word voor mij de eerste keer Bospop! Beter line up als Pinkpop dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: bas2204
Vrijdag ticket binnen word voor mij de eerste keer Bospop! Beter line up als Pinkpop dit jaar.
Toegegeven dat er zeker deze editie enkele namen staan welke ook op Pinkpop hadden kunnen staan kun je de festivals natuurlijk niet met elkaar vergelijken. Bospop is qua bezoekers de helft van Pinkpop en Bospop richt zich ook op een ouder publiek...

Kan je als Belg gemakkelijk je auto op een gratis parkeerplaats kwijt in Eindhoven en vandaar per bus of per trein naar station Weert?
Hoeveel kost een busrit of treinreis enkel naar Weert en hoeveel kost vermoedelijk de pendelbus (als je kijkt naar de prijs van vorig jaar).
Wanneer opent het festivalterrein op zondag en wanneer spelen de eerste bands?
Even om dit plat te slaan: met de Nederlandse prijzen van het OV is parkeren bij Bospop zelf goedkoper dan parkeren in Eindhoven en dan het OV nemen. Mocht je toch met het OV gaan, waren de pendelbussen vorig jaar 5 euro retour.

Wat wel echt goedkoper zou zijn, is een parkeerplaats ergens enigszins in de buurt van Weert te zoeken en de fiets mee te nemen op een fietsdrager en daarmee naar Bospop te fietsen.

Op zondag begint de eerste band normaal tussen 11:30 en 12:00. Het terrein gaat meestal een half uur van tevoren ongeveer open.

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Ik heb de mail al weggegooid, maar misschien kan iemand anders de link hier even posten? Die presale is geen persoonlijke code ofzo.
Nee hij is wel persoonlijk, vanuit mail ben je via de link ook gelijk ingelogd. Als je ‘m deelt kunnen andere geen kaartjes kopen.

Toegegeven dat er zeker deze editie enkele namen staan welke ook op Pinkpop hadden kunnen staan kun je de festivals natuurlijk niet met elkaar vergelijken. Bospop is qua bezoekers de helft van Pinkpop en Bospop richt zich ook op een ouder publiek...
Sinds 2006 ga ik naar Pinkpop maar is voor het eerst dat de Bospop line up en dan vooral de Vrijdag mij meer aanspreekt als Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en BatMutsje
Even om dit plat te slaan: met de Nederlandse prijzen van het OV is parkeren bij Bospop zelf goedkoper dan parkeren in Eindhoven en dan het OV nemen. Mocht je toch met het OV gaan, waren de pendelbussen vorig jaar 5 euro retour.

Wat wel echt goedkoper zou zijn, is een parkeerplaats ergens enigszins in de buurt van Weert te zoeken en de fiets mee te nemen op een fietsdrager en daarmee naar Bospop te fietsen.

Op zondag begint de eerste band normaal tussen 11:30 en 12:00. Het terrein gaat meestal een half uur van tevoren ongeveer open.
Alleen is dan het wegkomen van de parkeerplaats wel een probleem..
Dus dan lijkt me op afstand parkeren ook prettiger!

En inderdaad met de OV fiets is normaal gesproken ook erg makkelijk en heerlijk begin juli (behalve 2 jaar geleden.. :oops:)

Users who are viewing this thread