Bospop 2026

Ben vooral benieuwd hoe ze namen als Pearl Jam en The Cure gaan betalen dan want dat lijkt me toch quasi onmogelijk met maar 35.000 man of ze moeten in de rest meer gaan beperken
Sta er vooral van te kijken dat hij dat toch benoemd als opties voor Bospop. Daar schep je verwachtingen mee en hij zal echt wel weten wat die ongeveer kosten... Zulke bands zullen dan dus haalbaar zijn in de toekomst. Verwacht er overigens niet te veel van. Zulke bands hebben zelf ook een stem in waar ze gaan staan natuurlijk.

• Thinking
Waarderingen: BlackwaterPark
Wie weet hoe OMD tegenwoordig klinkt? Ik vind het tópmuziek maar twijfel over het huidige live-niveau...
Die heb ik op Rock Zottegem gezien maar dat is toch wel al even geleden.
Toen waren ze in ieder geval heel erg goed. Een toen volle tent ging helemaal uit z'n dak. Ik mag dan ook hopen dat Bospop ze als afsluiter in de tent zet.
Een uur heerlijk nummers als Electricity, Forever Live and Die, Maid of Orleans, Enola Gay, Talking loud and clear. Die hebben een karrevracht aan hits natuurlijk.

Die heb ik op Rock Zottegem gezien maar dat is toch wel al even geleden.
Toen waren ze in ieder geval heel erg goed. Een toen volle tent ging helemaal uit z'n dak. Ik mag dan ook hopen dat Bospop ze als afsluiter in de tent zet.
Een uur heerlijk nummers als Electricity, Forever Live and Die, Maid of Orleans, Enola Gay, Talking loud and clear. Die hebben een karrevracht aan hits natuurlijk.
Enola Gay kan ik urenlang aanhoren, zonder een spoortje verveling.

• Leuk
Waarderingen: PJ en Bokirules
Naast BKS en PP ook serieus nadenken over de eerste Bospop. 2020 zou mijn eerste keer zijn geweest, maar ja dat verhaal kennen we. Dan maar zes jaar later de Bospop ontmaagding!

• Leuk
Waarderingen: Timmy, graaf1 en PJ
De kortingen voor jongeren zijn na een jaartje alweer van de baan?
„Daar zijn we inderdaad weer mee gestopt, meen ik. Dat was niet zo’n succes. Het ging om tientallen mensen die daar gebruik van hebben gemaakt. En toen hadden we nog Snow Patrol staan. En Simple Minds, echt een band waar ouders met hun kinderen naartoe gaan. Nu met een wat ouder programma leek ons dat niet heel erg veel toevoegen.”

Op de website staat dat er wel korting is bij de FAQ.

Edit: is vanochtend al gepost! 😅
--
Niet dat het waarschijnlijk is dat HEART nog op de poster komt, maar Nancy zei dit gisteren: "Yeah, she’s doing great and it’s really fun doing shows right now. I think 2026 is going to be an important victory lap year for Heart, and it’s probably going to take us to Europe, but I can’t exactly spell it out in particular because there are four or five scenarios that are on the table."

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Timmy, DennisvdBr en PJ
Naast BKS en PP ook serieus nadenken over de eerste Bospop. 2020 zou mijn eerste keer zijn geweest, maar ja dat verhaal kennen we. Dan maar zes jaar later de Bospop ontmaagding!
Ja uiteindelijk moeten er keuzes gemaakt worden. De Pinkpop dag met Foo Fighters zie ik ook wel zitten. Ik zou graag nog naar de Stones gaan en vorige week begonnen ze hier om Clapton en The Weeknd nog even mee te pakken. Gelukkig komt Oasis pas in 2027.....

• Leuk
Waarderingen: Timmy en degrotegeneraal
Ja ook in tweede instantie nog steeds erg blij. Waar er ook eens een zaterdag is geweest waar Racoon en James Blunt de hoogtepunten waren nu twee toppers met Moby en ZzTop. Kaiser Chiefs, Triggerfinger en Razorlight 3 prima bands in de nostalgie categorie die ik alledrie al tijden niet meer gezien heb. Clouseau toch beetje guilty pleasure en ook nog nooit gezien. Met zoveel tevredenheid overleef ik Kensington en al die coverbands ook wel.

Blij!
Clouseau was 2 jaar geleden de grote verrassing. Niet verwacht dat die zo leuk zouden zijn op een festival. Guilty pleasure van veel 40/50gers

Wat een heerlijk programma met een lekkere harde start op de vrijdag, hotel al geboekt, nu de tickets nog, het aftellen kan beginnen.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Timmy
De kortingen voor jongeren zijn na een jaartje alweer van de baan?
„Daar zijn we inderdaad weer mee gestopt, meen ik. Dat was niet zo’n succes. Het ging om tientallen mensen die daar gebruik van hebben gemaakt. En toen hadden we nog Snow Patrol staan. En Simple Minds, echt een band waar ouders met hun kinderen naartoe gaan. Nu met een wat ouder programma leek ons dat niet heel erg veel toevoegen.”

Op de website staat dat er wel korting is bij de FAQ.
op Ticketmaster zie ik het ook staan?

Klopt: bijna niets.
Los van of ze er deze editie kunnen staan maar namen als Volbeat, Kaiser Chiefs, Floor Jansen, Within Temptation en Moby zouden toch ook op Pinkpop passen? Misschien niet allemaal op 1 affiche zoals Bospop maar zijn in mijn optiek ook wel Pinkpop namen....

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Timmy

Users who are viewing this thread