Rock Werchter 2026

perfect ok dat je het niets vind ;)

oprecht vraag Nooley,
waar kijk jij dan naar uit van de reeds aangekondigde namen en waar hoop je nog op?
Nooley is wsl heel wat jonger dan de meesten onder ons. Maar dat wil nog niet zeggen dat je daarom je afkeer voor sommige artiesten moet opleggen. Ieder z’n mening, maar die negativiteit werkt op dit forum als een rode lap op een mannelijke koe.

Zeker en vast. Maar ik zal het uitleggen.

Iedereen die hier lyrisch is, heeft het over zijn liveperformance. Ik ga hier niet met cijfers gooien, maar iets in mij zegt mij dat er van zij die lyrisch zijn, zelfs maar weinig zijn muziek opleggen. Maar dat we met heel veel uitkijken om die man nog eens live te zien, zie je hier in die reacties.

Dat Nooley het dan overhypet vindt, maar nog niet eens een liveperformance van Byrne heeft gezien, is voor mij gebakken lucht. Ik opteer dan dat er beter gezwegen wordt over iets waar je niet over kunt mee praten.

Dat je op zijn muziek commentaar kunt hebben, zonder hem gezien te hebben, logisch. Daar ga je mij nooit iets over zeggen, maar nu was het gewoon andermaal een post om reactie uit te lokken. We weten ondertussen al een paar dagen dat Nooley geen fan is. Hij zou nog geld mogen krijgen om te kijken naar Byrne, hij zal het wellicht nog slecht vinden.
Het begon met een filmpje van zijn tiny desk concert, niet over zijn normale live optredens. Als iemand dat hier post, dan mag iedereen daar toch een mening over hebben, zelfs als ze het nooit live gezien hebben?

Er zijn zoveel artiesten die ik overhypet vind, zonder ze ooit live gezien te hebben. Zou wat zijn dat je alles eerst live moet zien voordat je een mening mag hebben.

Nooley is wsl heel wat jonger dan de meesten onder ons. Maar dat wil nog niet zeggen dat je daarom je afkeer voor sommige artiesten moet opleggen. Ieder z’n mening, maar die negativiteit werkt op dit forum als een rode lap op een mannelijke koe.
hij zegt dat hij het saai vind en de hype hier niet snapt?
is dat zo erg dan?
er wordt al niet gestrooid met boomer act, gen z millenial termen.

ik heb ook niets met mumford & sons, wat ik ook saai vind (en vele hier onder ons) en daar liggen de meeste veel minder wakker van...

Iemand post hier een filmpje, daar mag toch ook negatief commentaar op gegeven worden? Als we nooit meer negatief mogen zijn hier dan wordt het een lekkere cirkeltrek

Het begon met een filmpje van zijn tiny desk concert, niet over zijn normale live optredens. Als iemand dat hier post, dan mag iedereen daar toch een mening over hebben, zelfs als ze het nooit live gezien hebben?

Er zijn zoveel artiesten die ik overhypet vind, zonder ze ooit live gezien te hebben. Zou wat zijn dat je alles eerst live moet zien voordat je een mening mag hebben.
Lees gewoon wat ik schrijf🙂

Oke, het zijn dus persoonlijke problemen met Nooley, duidelijk
"Dat je op zijn muziek commentaar kunt hebben, zonder hem gezien te hebben, logisch. Daar ga je mij nooit iets over zeggen"

Ja ik heb echt problemen met Nooley, ik lig al dagen in mijn bed te wenen omdat Nooley Byrne niet goed vindt.

• Leuk
Waarderingen: V.Axl
sommige hebben niets met the cure
Mattman en ik hebben niets met Mumford & sons bv
Nooley heeft niets met Bryne
Koeckroeck heeft alles met Byrne

dat is part of music, je smaak zal altijd uniek zijn.
hij snapt de hype niet die wij wel hebben hierover en dat is helemaal ok.

"Dat je op zijn muziek commentaar kunt hebben, zonder hem gezien te hebben, logisch. Daar ga je mij nooit iets over zeggen"

Ja ik heb echt problemen met Nooley, ik lig al dagen in mijn bed te wenen omdat Nooley Byrne niet goed vindt.
Als je je eigen bericht helemaal terugleest snap je toch dat het verwarrend is? Je zegt dat je er nooit iets over zal zeggen, maar vervolgens zeg je er toch iets over

Enfin, om de discussie terug on-topic te brengen:

Yup. Het ligt idd aan u. Byrne is een veelzijdig muzikaal genie die aanstekelijkheid in muziek brengt. Ik ga gutted zijn als die er niet staat.

Nu we het toch over Tiny Desk hebben..

F****. Ik heb Capaldi altijd genegeerd, altijd weggezet bij de Dean Lewissen van deze wereld, maar...ik vond dit echt wel erg ok. Hij heeft iets ontwapenend charmant dat veel van die andere 'Ik zing gevoelige liedjes met mijn gitaar gasten' niet hebben. Het voelt authentiek en geloofwaardig en dat is toch echt een belangrijk aspect. Dat en die stem. Ik ga het niet haten als er niks leuk in de tenten staat.

Extra punten omdat dat zijn pianospeler op een Gen Z Mic Mac Jampudding lijkt.
Ik kan zijn muziek op spotify niet waarderen, maar het blijft inderdaad een geweldige stem met een extreem grappige en charismatische kerel erachter. Kan RW het moeilijk kwalijk nemen dat ze hem boeken

Een week op vakantie geweest en dus een week hier gemist.
Nog iets gemist behalve de aankondiging van TWOD?

Hopelijk kan ik na TWOD nog snel naar The Prodigy, zou een mooi einde van de dag zijn.

Donderdag

Must see: The War On Drugs, The Prodigy,
Graag zien: Mumford & Sons, Kasabian, Zwangere Guy, Loyle Carner,
Bij gebrek aan beter: The Lumineers, The Vaccines,
Hoef ik niet te zien: All Them Witches, Dylan Gosett

Vrijdag

Must see: Royal Otis,
Graag zien: The XX, The Last Dinner Party,
Bij gebrek aan beter: Lewis Capaldi, Teddy Swims,
Hoef ik niet te zien: Lauren Spencer Smith

Zaterdag

Must see: Gorillaz, Matt Berninger
Graag zien: Pixies, The Haunted Youth, Kneecap,
Bij gebrek aan beter: Twenty One Pilots,
Hoef ik niet te zien: Halsey, Palaye Royale

Zondag

Must see: The Cure, Moby, Paul Kalkbrenner,
Graag zien: A Perfect Circle,
Bij gebrek aan beter:
Hoef ik niet te zien:
Ethel Cain,

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Donderdag

Must see: The War On Drugs, Kasabian
Graag zien: Mumford & Sons, The Vaccines, Zwangere Guy, The Prodigy
Bij gebrek aan beter: The Lumineers, The Vaccines, Loyle Carner, All Them Witches,
Hoef ik niet te zien: Dylan Gosett

Vrijdag

Must see: Royal Otis, The XX
Graag zien: The XX, The Last Dinner Party, Lewis Capaldi
Bij gebrek aan beter: Teddy Swims, Lauren Spencer Smith
Hoef ik niet te zien: /

Zaterdag

Must see: Gorillaz, Twenty One Pilots, Palaye Royale
Graag zien: The Haunted Youth, Matt Berninger
Bij gebrek aan beter: Pixies, Halsey, Kneecap

Zondag

Must see: Moby
Graag zien: A Perfect Circle, Paul Kalkbrenner
Bij gebrek aan beter: Etherl Cain, The Cure
Als ik het zo bekijk wil ik er nu al heel veel zien haha

Dit is hem voor mij tot nu toe

Donderdag

Must see: The War On Drugs, All Them Witches
Graag zien: The Prodigy
Bij gebrek aan beter: The Vaccines, Kasabian, Mumford & Sons
Hoef ik niet te zien: Dylan Gosett, The Lumineers Zwangere Guy, Loyle Carner

Vrijdag

Must see: Royal Otis, The XX, The Last Dinner Party,
Graag zien:
Bij gebrek aan beter:
Teddy Swims,
Hoef ik niet te zien: lewis capaldi, Lauren Spencer Smith,

Zaterdag

Must see: Gorillaz, The Haunted Youth
Graag zien: Matt Berninger, Pixies, Kneecap
Bij gebrek aan beter, Twenty One Pilots, Palaye Royale
Hoef ik niet te zien: Halsey,

Zondag

Must see: Moby, A Perfect Circle, The Cure
Graag zien:
Bij gebrek aan beter:
Ethel Cain,
Hoef ik niet te zien: Paul Kalkbrenner

Het is bijna vrijdag. 🙂 Wie verwachten of hopen jullie nog aangekondigd te worden?
Qua grotere namen denk ik aan: The Offspring, David Byrne, Beirut, Little Simz, The Black Crowes, Interpol, The Hives, Social Distortion, Wolf Alice en hoop ik nog op Pulp.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Piranha43 en Everyknight

Users who are viewing this thread