Pinkpop 2026

't Mag in ieder geval geen verrassing zijn dat het zondag > zaterdag > vrijdag is qua tickets. Denk dat ze vandaag bij Pinkpop best tevreden zijn met de verkoopstart, al denk ik wel dat ze voor vrijdag misschien iets meer hadden gehoopt. Maar goed, komen nog meer namen aan natuurlijk.

Je kan niet verwachten dat je direct uit verkoopt al zijn je namen nu beter.

De concurrentie is gewoon veel groter veel meer festivals. Pinkpop heeft al lang niet meer de status van daar moet je bij zijn, dat heeft Lowlands overgenomen.

De prijzen zijn ondertussen ook stuk hoger dan in het verleden. Respect dat niet gestegen is dit jaar, maar als nog heeft niet iedereen het zomaar klaar liggen.
Klopt idd, met pakjesavond op komst.. en de algehele dure december maand is het even bikkelen! Gelukkig komt de eindejaarsuitkering over een paar weekjes. Het is toch wat anders dan 10 a 15 jaar gelden waar we (ik en mijn vrouw) toen 2 weekend kaarten hadden hebben we er nu maar 1 voor dat bedrag! Om over de extra's als een groepsplek maar te zwijgen, 700,- is toch een heel bedrag!

Wij zijn er ook weer een weekendje bij 🥳

Wij hebben juist niet gebruik gemaakt van de pre-sale en vandaag gekocht, zodat we de 50% korting op de groepsplek XL konden krijgen. Ook die zijn uiteindelijk gelukt (2 zelfs). In onze groep zijn er ook gelukkig weer best veel aangesloten die al jaren niet meer mee gingen dus volgend jaar met een mooie club van 31 man op de camping 😎(een deel slaapt wel in hotels maar zitten overdags wel bij ons, dus zou moeten passen hoop ik 🙊)
Altijd A geweest? Ken onderhand wel alle oudgedienden van de camping 😃
Gezellig man... alvast veel plezier

Pinkpop is wel actiever op de socials heb ik het idee, ook nu de verkoop is gestart. Zelfs nog een nieuwsbrief een half uur na start verkoop

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Maar hoeveel van die mensen zullen gehapt hebben? De mensen die voor een weekendje Timberlake en Rodrigo kwamen zie ik niet perse nu voor een weekend The Cure en The Foo's terugkeren.

Was er wel een wachtrij bij de presale?
Er is ook best veel gevraagd voor de pre-sale code en Pink Friday codes, ook op de fb pagina (heb ik nog geeneens op Insta of andere socials gekeken).

Ik gok dat je toen stond op wat nu P1 is (weekend P voor camping B).
Ik denk het ook ja.
Ben nu op zoek naar iets vergelijkbaars voor een dag.

Ik zie P4. Dat is met Shuttle. Alleen er staat nergens een adres/locatie van P4. Weet iemand hier waar deze vorig jaar was?

En dan is er P2 voor mensen die overnachten op camping B/C. Deze is 10 euro duurder dan een dagticket voor P4, maar is vast ook te gebruiken zonder weekend ticket.

Ja viel me ook op. Doen ze goed! Wat meer op socials en de korting heeft zeker ook meer weekend kaarten doen verkopen denk ik.

Hoe is ‘t met je vader Colette? Ik hoop weer goed. ❤️‍🩹
Lief dat je het vraagt. Vooral veel pijn. Hij was vorige week geopereerd (ader in het been verwijderd, vanwege te weinig bloedsomloop in de ader). Maar er vormde zich een bult en dat vertrouwden ze toch niet. Maar het zijn blijkbaar wat haarvaatjes die zich nog moeten herstellen/dicht groeien. Maar als je het mij vraagt, gewoon te vroeg naar huis gestuurd 🤷.

Daar kan ik volledig achter staan.

De fanfare op het dorp sterft ook uit omdat er geen animo meer is bij de jeugd.

Dat wil absoluut niet zeggen dat de rock uitsterft. Maar geeft wel aan dat de jongere generatie andere interesses heeft.
Dst heeft ook andere oorzaken, de jongere/jeugd commiteert zich niet zo snel meer aan 1 ding waar ze wekelijks heen gaan.

En over Yungblud, die is al jaren bezig. Elk album.is steeds sterker en heeft steeds meer sterke songs.
Hoe lang zijn 21pilots al bezig en die zijn nu pas headliner. Yungblud komt daar wel als hij zo door gaat

Wachtrij voor de zondag is het langst varieert tussen de 2500 - 3200 andere dagen en weekend blijven bij mij onder de 700.
Mijn wachtrij vanochtend voor zaterdag was 1500

Had t weekend wel willen gaan, er is al genoeg leuks waaronder de 3 headliners, maar zit er dit jaar even niet in.
Blij met t zaterdag ticket, Cure nog nooit gezien. Heel benieuwd naar.
Verder blij met Editors, Idles en Haunted Youth

Laatst bewerkt:
Zaterdag van de partij …. sinds jaren weer eens Pinkpop. Maar ja , The Cure, Idles en Haunted Youth plus FF en The Editors. Keuze was zo gemaakt 😎
Ja dat krijg je met al die afkortingen he.. dacht ff dat ik gek werd, Foo Fighters

• Haha
Waarderingen: wil
Zullen we op Pinkpop dezelfde resultaten zien als Werchter? Daar heeft the Cure als enige de dag al uitverkocht. Blijken flink populair te zijn bij de jeugd tegenwoordig (??)

Even weer navraag gedaan naar mijn maatje of hij iets wist over de verkoop maar dat weet ie maandag pas! Hou jullie op de hoogte 😛
Oh dan wacht ik daar wel ff op. Dan weet ik of ik haast moet maken voor de zondagtickets. Net gisteren eerst een vakantie betaald naar de winterzon, zou fijn zijn als ik kan wachten op de eindejaarsuitkering 😂

Oh dan wacht ik daar wel ff op. Dan weet ik of ik haast moet maken voor de zondagtickets. Net gisteren eerst een vakantie betaald naar de winterzon, zou fijn zijn als ik kan wachten op de eindejaarsuitkering 😂
Daar kan je makkelijk op wachten.
Zullen we op Pinkpop dezelfde resultaten zien als Werchter? Daar heeft the Cure als enige de dag al uitverkocht. Blijken flink populair te zijn bij de jeugd tegenwoordig (??)
Hebben nog wel eventjes te gaan.

Users who are viewing this thread