Pinkpop 2026

Ze hebben ook nogal wat dagtickets te verkopen natuurlijk, stuk of 35.000? Valt te hopen dat het geen enkele dag vol geraakt want met 70K op het veld is Megaland echt een van de ergste plekken in Europa.

ik blijf er bij, terug naar 60k is voldoende, voor bezoekers en organisatie
Aan dat laatste twijfel ik, na een aantal mindere jaren zou 10K extra kaarten gewoon een enorm financieel voordeel opleveren, los van de tyfusdrukte.

Ze hebben flink met presales lopen strooien. Ik hoop voor de organisatie dat daar zoveel uit gekocht is dat dat de reden is dat er 0 wachtrij is vandaag.

Zelfs voor die Foo Fighters dag niet.

Maar als met de Ed Sheeran dag de opening langs beide kanten van de tent open was (rondlopen zoals jullie zeggen) en er waren ook toiletten toen aan die kant (zoals dit jaar) dan had die drukte al veel minder groot geweest. Toen moest iedereen die van de tent kwam langs 1 weg terug weg en dat is niet te doen met 70.000 man. Toiletbezoek was toen ook een drama.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ja is zeker meer dan genoeg om nog voldoende ruimte te hebben bij uitverkochte editie. Al scheelt ‘t weer kunnen rondlopen natuurlijk wel in de doorstroom.

Nu heeft iedereen die kaartjes wil ze binnen. Geen enkele wachtrij meer.

Een fijne decembermaand allemaal. Ergens eind januari/ februari de 2e rits namen denk ik.

Blijf hopen op Within Temptation die maar wat graag willen komen. Ook mag Alter Bridge wel doorkomen

Sabaton waar ik maandag heen ga, mag dat ook maar die kans acht ik klein ook al zal ‘t best wel werken op Pinkpop

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
ga er van uit dat inmiddels de welwillende bezoekers aan hun tickets zijn gekomen en de twijfelaars nog de tijd kunnen nemen

Hier gaat nu een soort discussie rond over het zogenaamd uitsterven van 'rock'? Oh boys. De top 40 is geen afspiegeling van de hele livesector he?
Top 40 heb ik sowieso mijn vraagtekens bij. Er zijn nummers die op 1 staan op Spotify en de top 100 maar komen dan niet voor in de top 40.

Nu is het sowieso huilen voor rock. Top 40, top 100 of Spotify charts.

Ze hebben ook nogal wat dagtickets te verkopen natuurlijk, stuk of 35.000? Valt te hopen dat het geen enkele dag vol geraakt want met 70K op het veld is Megaland echt een van de ergste plekken in Europa.
Nog nooit bij de toppers in een volle Arena geweest zeker!

Ja is zeker meer dan genoeg om nog voldoende ruimte te hebben bij uitverkochte editie.

Nu heeft iedereen die kaartjes wil ze binnen. Geen enkele wachtrij meer.

Een fijne decembermaand allemaal. Ergens eind januari/ februari de 2e rits namen denk ik.

Blijf hopen op Within Temptation die maar wat graag willen komen. Ook mag Alter Bridge wel doorkomen

Sabaton waar ik maandag heen ga, mag dat ook maar die kans acht ik klein ook al zal ‘t best wel werken op Pinkpop
Nou vooruit, ik doe ook mee.

Namen van GMM en RW die wat mij betreft nog wel naar Pinkpop mogen komen:

A Day to Remember, John Coffey, Limp Bizkit, Pennywise, Tom Morello, Within Temptation, Alter Bridge, Breaking Benjamin, Drowning Pool, Lionheart, Volbeat, Architects, Avatar, Bad Omens, Bring me the Horizon, P.O.D., Black Label Society, Def Leppard, Foreigner, Life of Agony, The War on Drugs, Kasabian, Gorillaz, Pixies, Matt Berninger en A Perfect Circle.

Even los van wat er wel/niet is uitgesloten of logisch is...

• Leuk
Waarderingen: thedude182
Je kan niet verwachten dat je direct uit verkoopt al zijn je namen nu beter.

De concurrentie is gewoon veel groter veel meer festivals. Pinkpop heeft al lang niet meer de status van daar moet je bij zijn, dat heeft Lowlands overgenomen.

De prijzen zijn ondertussen ook stuk hoger dan in het verleden. Respect dat niet gestegen is dit jaar, maar als nog heeft niet iedereen het zomaar klaar liggen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Hier gaat nu een soort discussie rond over het zogenaamd uitsterven van 'rock'? Oh boys. De top 40 is geen afspiegeling van de hele livesector he?
Gelukkig niet!!!
Maar ik vind de opmerkingen van @Piebe71 over Yungblud en de mogelijke, daar uit voortvloeiende gevolgen, wel zwaar overtrokken.

Wat denken jullie dat er na dit weekend verkocht is kwa tickets?

Uitgaande van 40k weekendtickets
En 30k dag tickets

Dus een voorspelling als volgt;

Weekend -
Vrijdag -
Zaterdag -
Zondag -

Users who are viewing this thread