Pinkpop 2026

Wat denken jullie dat er na dit weekend verkocht is kwa tickets?

Uitgaande van 40k weekendtickets
En 30k dag tickets

Dus een voorspelling als volgt;

Weekend -
Vrijdag -
Zaterdag -
Zondag -
Mijn voorspelling als volgt;

Weekend - 30.000
Vrijdag - 10.000
Zaterdag - 15.000
Zondag - 20.000

er is deze hele week al presale geweest van de groep die er vorig jaar al was
Maar hoeveel van die mensen zullen gehapt hebben? De mensen die voor een weekendje Timberlake en Rodrigo kwamen zie ik niet perse nu voor een weekend The Cure en The Foo's terugkeren.

Was er wel een wachtrij bij de presale?

Maar hoeveel van die mensen zullen gehapt hebben? De mensen die voor een weekendje Timberlake en Rodrigo kwamen zie ik niet perse nu voor een weekend The Cure en The Foo's terugkeren.

Was er wel een wachtrij bij de presale?
ik voorspel dat er meer weekend tickets verkocht worden dan afgelopen editie en dat er meer animo is voor weekend Pinkpop dan afgelopen editie...

Dat er geen wachtrijen waren geeft imo aan dat de verkoop meer verspreid is geweest. Over de maandag loyaliteit verkoop, de Pink Friday verkoop en de reguliere start verkoop.

Vandaar dat ik denk dat Pinkpop makkelijk over de 20.000 is heen gegaan voor het weekend, 30.000 is wat Pinkpop normaal gezien makkelijk zou moeten trekken qua weekend bezoekers (regulier, tuinterras en inclusief Skydeck)

• Leuk
Waarderingen: brutus257
ik voorspel dat er meer weekend tickets verkocht worden dan afgelopen editie en dat er meer animo is voor weekend Pinkpop dan afgelopen editie...

Dat er geen wachtrijen waren geeft imo aan dat de verkoop meer verspreid is geweest. Over de maandag loyaliteit verkoop, de Pink Friday verkoop en de reguliere start verkoop.

Vandaar dat ik denk dat Pinkpop makkelijk over de 20.000 is heen gegaan voor het weekend, 30.000 is wat Pinkpop normaal gezien makkelijk zou moeten trekken qua weekend bezoekers (regulier, tuinterras en inclusief Skydeck)
Bijna helemaal eens!
De 30k gaan ze makkelijk halen, maar weer niet of dat nu al zo is? Zijn toch altijd veel twijfelaars en die later als het echt in de buurt komt nog een ticket gaan kopen.
Oor abbo enzo dr nog bij ;)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Wij zijn er ook weer een weekendje bij 🥳

Wij hebben juist niet gebruik gemaakt van de pre-sale en vandaag gekocht, zodat we de 50% korting op de groepsplek XL konden krijgen. Ook die zijn uiteindelijk gelukt (2 zelfs). In onze groep zijn er ook gelukkig weer best veel aangesloten die al jaren niet meer mee gingen dus volgend jaar met een mooie club van 31 man op de camping 😎(een deel slaapt wel in hotels maar zitten overdags wel bij ons, dus zou moeten passen hoop ik 🙊)

Na 8 jaar ook weer eens een dagje naar Pinkpop (zondag).

Ze hebben het parkeren wel echt anders geregeld? Is er geen dag parking meer zonder dat je met een shuttle moet? Laatste twee keer met een dagticket ergens achter camping B kunnen parkeren, met tunneltje onder het spoor door.

Welk parkeerterrein is nu de beste optie voor een dag? Ik hoef geen shuttle, 25 minuten lopen is prima

Here are the results:

Weekend - 30.000
Vrijdag - 10.000
Zaterdag - 15.000
Zondag - 20.000

Tickets binnen voor de zaterdag en zondag. Geen weekendticket dat trek ik niet meer als 60 plusser.
uhm... maar he, mijn redenering is altijd als je 2 dagen gaat kan je beter een weekend kaart pakken. Dit jaar ook, 2 x 155 = 310, weekend 305. (In de presale zelfs 285)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Na 8 jaar ook weer eens een dagje naar Pinkpop (zondag).

Ze hebben het parkeren wel echt anders geregeld? Is er geen dag parking meer zonder dat je met een shuttle moet? Laatste twee keer met een dagticket ergens achter camping B kunnen parkeren, met tunneltje onder het spoor door.

Welk parkeerterrein is nu de beste optie voor een dag? Ik hoef geen shuttle, 25 minuten lopen is prima
Ik gok dat je toen stond op wat nu P1 is (weekend P voor camping B).

Users who are viewing this thread