Pukkelpop 2026

Waarom denk je dat? Omdat ze nu een nieuw album uit heeft? Lijkt me toch dat het nieuwe album niet echt een schot in de roos is.
Tour instant uitverkocht, nieuwe plaat krijgt uitsluitend goede reviews, leeft enorm online... Gaat gewoon headlinen, evtl met dance act erna zoals bij Chapell.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Een paar leuke namen in de mix!
Ik zie Pukkelpop nog wel voor een combo Black Keys - Florence & The Machine gaan, een Basement Jaxx als dance-afsluiter (of in de Wave) lijkt me in het kader van nostalgische shows ook wel een optie.

En ik hoop heel hard op Doves 🤞

• Leuk
Waarderingen: Golski
Ik denk dat het The Black Keys in de Marquee zouden moeten zijn. VW was de headliner van Victorious en speelde in de Marquee, dus hopelijk gebeurt het nog een keer.

• Leuk
Waarderingen: Magical12
Black Keys in de Marquee zou wel eens magisch kunnen zijn. Dat is echt een band die telkens verloren gaat op een Main Stage maar in een andere setting volgens mij wel potten kan breken.

Ik hoop ook dat Scissor Sisters eindelijk nog eens de oversteek maakt. Zou leuk zijn zo op de Sugababes-spot of zo?

Nog steeds geen donderdag headliner voor RES

Bijlagen

• image.png.57f7d11f60f1d9b6617159f55eb8a3cb.png
    image.png.57f7d11f60f1d9b6617159f55eb8a3cb.png
    128,2 KB · Weergaven: 88
Tour instant uitverkocht, nieuwe plaat krijgt uitsluitend goede reviews, leeft enorm online... Gaat gewoon headlinen, evtl met dance act erna zoals bij Chapell.
Ja, ik ben er ook van overtuigd dat ze headliner zal zijn. Maar ik heb niet het gevoel dat ze populairder is dan pakweg tien jaar geleden.

Alleen jammer dat RES organisatorisch zo zwak is. Of het zou de laatste jaren enorm beter moeten zijn. Als je dat vergelijkt met de Belgische festivals, mogen we daar toch nog altijd erg fier op zijn.

Als Olivia naar Pukkelpop komt zou dat wel een fantastische naam zijn die als gerucht uit het niets komt.

Users who are viewing this thread