Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die eerste twee zijn afgelopen jaren op elke straathoek te zien geweest, kan me niet voorstellen dat grote aantallen mensen daar speciaal een ticket voor Pinkpop voor aanschaffen. Foo's is een heel ander verhaal natuurlijk.
Als Pinkpop maagd een vraagje.
Zou het als Belg zaterdag bij start verkoop eenvoudig zijn voor zondagtickets te kunnen kopen ?
Of gaat die dag direct uitverkocht zijn ?
Die eerste twee zijn afgelopen jaren op elke straathoek te zien geweest, kan me niet voorstellen dat grote aantallen mensen daar speciaal een ticket voor Pinkpop voor aanschaffen. Foo's is een heel ander verhaal natuurlijk.
Als Pinkpop maagd een vraagje.
Zou het als Belg zaterdag bij start verkoop eenvoudig zijn voor zondagtickets te kunnen kopen ?
Of gaat die dag direct uitverkocht zijn ?
Waarom niet????
Marcel zijn uitspraak is noch bevestigd, noch ontkracht vanuit Buro Pinkpop. Ze staan niet dik gedrukt op het affiche, misschien probeert hij het met deze uitspraak wel af te dwingen. De wens is vaak de vader van de gedachte.
Zolang Pinkpop niet naar buiten komt met een tijdschema is er nog voldoende kans lijkt mij.
Waarom niet????
Marcel zijn uitspraak is noch bevestigd, noch ontkracht vanuit Buro Pinkpop. Ze staan niet dik gedrukt op het affiche, misschien probeert hij het met deze uitspraak wel af te dwingen. De wens is vaak de vader van de gedachte.
Zolang Pinkpop niet naar buiten komt met een tijdschema is er nog voldoende kans lijkt mij.
Waarom niet????
Waarom niet????
Als een band zo duidelijk zegt dat ze "headliner" zijn van het 2e podium, in het donker spelen, en de Foo's misschien nog de laatste minuten van hun show kunnen zien, dan zou ik niet twijfelen. Het is geen Wie Is De Mol? ofzo he, soms is iets ook gewoon wat het lijkt.
Waarom niet????