Pinkpop 2026

Pas op, er staat met Di-Rect - naast YUNGBLUD en Foo Fighters - ook nog een heuse stadionact. Over een sterke line-up gesproken!
Die eerste twee zijn afgelopen jaren op elke straathoek te zien geweest, kan me niet voorstellen dat grote aantallen mensen daar speciaal een ticket voor Pinkpop voor aanschaffen. Foo's is een heel ander verhaal natuurlijk.

Als Pinkpop maagd een vraagje.
Zou het als Belg zaterdag bij start verkoop eenvoudig zijn voor zondagtickets te kunnen kopen ?
Of gaat die dag direct uitverkocht zijn ?
Tenzij je probeert te betalen met Belgische Franken, moet het volgens mij geen problemen opleveren.

Wel even voor de zekerheid de NL vlag selecteren in ticketmaster.

• Haha
Waarderingen: JP5
Die eerste twee zijn afgelopen jaren op elke straathoek te zien geweest, kan me niet voorstellen dat grote aantallen mensen daar speciaal een ticket voor Pinkpop voor aanschaffen. Foo's is een heel ander verhaal natuurlijk.
YUNGBLUD wordt behoorlijk onderschat, je zal het zien hoe groot zijn fanbase is op de zondag.
De FF en YB gaan voor een uitverkochte zondag zorgen.

In België is the Cure in ieder geval populair. Kaarten zo goed als uitverkocht al voor hun dag. Benieuwd wat de Pinkpop verkoop gaat doen

met die Trondheim datum van Volbeat spelen ze dat RaR/RiP weekend 3 dagen achtereen, 2 in Duitsland en 1 in Noorwegen...

(Graspop-Hellfest-Pinkpop nogsteeds optioneel imo)

Is geen ruimte meer toch? Direct afsluiter Noord, Yungblud dan sub.
Waarom niet????
Marcel zijn uitspraak is noch bevestigd, noch ontkracht vanuit Buro Pinkpop. Ze staan niet dik gedrukt op het affiche, misschien probeert hij het met deze uitspraak wel af te dwingen. De wens is vaak de vader van de gedachte.

Zolang Pinkpop niet naar buiten komt met een tijdschema is er nog voldoende kans lijkt mij.

Waarom niet????
Marcel zijn uitspraak is noch bevestigd, noch ontkracht vanuit Buro Pinkpop. Ze staan niet dik gedrukt op het affiche, misschien probeert hij het met deze uitspraak wel af te dwingen. De wens is vaak de vader van de gedachte.

Zolang Pinkpop niet naar buiten komt met een tijdschema is er nog voldoende kans lijkt mij.
Als hij dat letterlijk zegt zal het vast wel zo zijn.

YUNGBLUD wordt behoorlijk onderschat, je zal het zien hoe groot zijn fanbase is op de zondag.
De FF en YB gaan voor een uitverkochte zondag zorgen.
Is Yungblud dan zo gegroeid? 2 jaar terug nog op een barslechte verkochte dag met Maneskin.

Waarom niet????

DI-RECT door het dolle na Pinkpop-boeking: 'Gingen helemaal uit ons dak' https://share.google/p17bS7Bk4Y7nloGj5

Mischien hebben ze het verkeerd begrepen 😝
Ze zijn er zelf wel van overtuigd

Waarom niet????

Als een band zo duidelijk zegt dat ze "headliner" zijn van het 2e podium, in het donker spelen, en de Foo's misschien nog de laatste minuten van hun show kunnen zien, dan zou ik niet twijfelen. Het is geen Wie Is De Mol? ofzo he, soms is iets ook gewoon wat het lijkt.

Waarom niet????

en Ide zei in De Limburger:
Ide: „Precies weet ik het niet uit mijn hoofd, maar wees gerust: er gaan nog wel een paar knallers komen.”

• Leuk
Waarderingen: jeff250381

Users who are viewing this thread