Lowlands 2026

Voor de rest mezelf nog niet heel erg verdiept in Lowlands, omdat ik een kaartje voor BKS heb gekocht.
Maar ben ook nog niet heel enthousiast over de genoemde headliners hier voor LL. Nou moet ik ook eerlijk toegeven, dat ik zelden een headliner act zie op Lowlands en vaak ergens anders te vinden ben.

Voor de rest mezelf nog niet heel erg verdiept in Lowlands, omdat ik een kaartje voor BKS heb gekocht.
Maar ben ook nog niet heel enthousiast over de genoemde headliners hier voor LL. Nou moet ik ook eerlijk toegeven, dat ik zelden een headliner act zie op Lowlands en vaak ergens anders te vinden ben.
Mooi hoe het werkt hier. Nog voor Lowlands überhaupt een naam heeft gedropt toch niet enthousiast voor de mogelijke line up. Er is altijd wat moois te ontdekken toch.

Mooi hoe het werkt hier. Nog voor Lowlands überhaupt een naam heeft gedropt toch niet enthousiast voor de mogelijke line up. Er is altijd wat moois te ontdekken toch.
Haha zeker, het ging mij ook puur om de geruchten tot nu toe. En ik ben er 100% van overtuigd dat Lowlands een mooi affiche gaat neerzetten, aangezien ze de laatste jaren voor mij echt geweldige line-ups hebben gehad. Eigenlijk voor mij toch wel het festival waar ik het drukste programma heb qua must see's.

Maar met de eerste twee drop namen van BKS, kon ik het niet laten om daar een kaartje voor te halen. Hoop dat ik LL ook nog gewoon weer meepak dit jaar.

Haha zeker, het ging mij ook puur om de geruchten tot nu toe. En ik ben er 100% van overtuigd dat Lowlands een mooi affiche gaat neerzetten, aangezien ze de laatste jaren voor mij echt geweldige line-ups hebben gehad. Eigenlijk voor mij toch wel het festival waar ik het drukste programma heb qua must see's.

Maar met de eerste twee drop namen van BKS, kon ik het niet laten om daar een kaartje voor te halen. Hoop dat ik LL ook nog gewoon weer meepak dit jaar.
Altijd gaan. Via ticketswap kun je als je het goed doet minstens 6-7 tientjes goedkoper scoren en als je geluk hebt misschien wel 100 piek.

Altijd gaan. Via ticketswap kun je als je het goed doet minstens 6-7 tientjes goedkoper scoren en als je geluk hebt misschien wel 100 piek.
Ja het is ook mijn bedoeling om "gewoon" te gaan, het is meer qua thuis plannen (dochtertje van 1,5 jaar) en werk of het mogelijk is om twee weekend festivals te pakken. LL blijft tot nu toe toch mijn meest favoriete festival, daarom ook wel benieuwd hoe een BKS gaat bevallen.

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Ik ga altijd naar LL en DTRH. Maar als ik er maar eentje zou moeten kiezen is dat altijd blind LL.

Het fijnste festival dat er is gewoon. Altijd iets te kiezen, altijd genoeg te ontdekken.
LL én DTRH voelt voor mij te veel als een dubbeling. Ik ga de laatste jaren voor LL (want: LL) en BKS. Mooie mix en spreiding over de zomer.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
LL én DTRH voelt voor mij te veel als een dubbeling. Ik ga de laatste jaren voor LL (want: LL) en BKS. Mooie mix en spreiding over de zomer.
Klopt wel natuurlijk; veel namen worden onderling doorgeschoven tussen deze twee festivals. Maar LL moet gewoon, al jaren met hetzelfde groepje en op DTRH zijn we gewoon met een hele grote groep wat het leuk maakt om te gaan. Daar gaan alle partners ook mee.

BKS trekt me ook wel (ik overweeg de zaterdag dit jaar), maar qua diversiteit in het programma trek ik toch meer naar DTRH en LL.

• Leuk
Waarderingen: Greyhound
Gisteren naar Jamiroquai geweest, wat een fenomenaal concert was dat en wat een koning is hij! Hij sloot af met 'see you next summer'. Van mij mag hij naar de Alpha!

• Leuk
Waarderingen: davadude
Tiesto die weer trance draait zou toch enorm episch zijn. Perfecte alpha afsluiter materiaal. In principe gewoon de set van Jobse en Kiki maar dan met opbouw en minder voor de hand liggende nummerselectie

• Winning
Waarderingen: justin.feestje
echt niemand???

nou dan doe ik t wel.

nog 1 maal dan:

Lowlands 2002 , en de grote Tiesto treedt op.

Reactie nummer 4: "en daar betaal je dan 100 euro voor een kaartje voor". Nog nooit zo jaloers op een Fok forumpost geweest.

echt niemand???

nou dan doe ik t wel.

nog 1 maal dan:

Lowlands 2002 , en de grote Tiesto treedt op.

Wat een geweldig verhaal. Iemand die totaal niet is voorbereid op wat er gaat komen en dan verslagen en overprikkeld terug komt op de camping 😂

• Haha
Waarderingen: justin.feestje en WTSGD
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Users who are viewing this thread