Pinkpop 2026

Hele fijne actie! Vooral die pre-sale. Nu zal het wel niet meteen uitverkopen, maar als ze The Foo Fighters, The Cure en nog een 3e sterke naam hebben zat ik zaterdag toch redelijk gespannen :)

Het is lang stil geweest, maar moet zeggen dat ze het nu sterk en leuk aanpakken :)

Prijsstijging van €20 incoming?
Ja, dit voelt toch ergens een klein beetje als een verzachtend bericht voor een harder bericht. Begin dan ook wat voor een flinke prijsstijging te vrezen.

Ook wel bijzonder om na een relatief ''popjaar'' nu de weekenders te belonen, maar dan (voor nu het lijkt) vol op rock in te zetten.

Ja, dit voelt toch ergens een klein beetje als een verzachtend bericht voor een harder bericht. Begin dan ook wat voor een flinke prijsstijging te vrezen.

Ook wel bijzonder om na een relatief ''popjaar'' nu de weekenders te belonen, maar dan (voor nu het lijkt) vol op rock in te zetten.

Tja, wellicht weten/denken ze dat een groot deel van de kleine groep weekend gasten vorig jaar, trouwe Pinkpoppers zijn die er ondanks de popheadliners an niet dankzij deze waren, en willen ze die belonen? ;) Maar misschien denk ik dan te positief.

Tja, wellicht weten/denken ze dat een groot deel van de kleine groep weekend gasten vorig jaar, trouwe Pinkpoppers zijn die er ondanks de popheadliners an niet dankzij deze waren, en willen ze die belonen? ;) Maar misschien denk ik dan te positief.
Ah ja, net als prullaria die je bij de supermarkten krijgt als je maar blijft kopen.

• Leuk
Waarderingen: elo en Timmetje

Je kan meer genre leuk vinden dan 1

Ook was er gewoon genoeg rock

niet alleen dat... Zie afbeelding @fortress_muziek

niet alleen voor weekenders, maar ook "loyaliteit presale"

doen ze toch netjes, gebeden verhoord 🙏🏻
(of lezen ze mee... 😲)
Lezen niet mee, maar ik vind het wel een terechte actie voor de loyale Pinkpop fans. Want nu met Foo’s krijg je weer een hele hoop opportunisten erbij.
Remember toen Rolling Stones kwamen spelen.

Het spotje is zelfs prime time te zien op sbs6. Gaat er dan echt iets groots gebeuren??

Users who are viewing this thread