Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In ieder geval in mijn optiek 4 zekerheidjes:
- Foo Fighters
- The Cure
- Di-Rect
- Bente (die gaat echt niet ontbreken dit jaar)
Laatste gok voor de 3e Headliner:
- Ga ik toch maar groot, Billie Eilish.
Niet het meest waarschijnlijke icm TW classic. Maar misschien klopt dat verhaal van een gedeelde headliner ook weer niet
(Dikke kans dat het gewoon M&S samen met Prodigy wordt)
Maar dus... Mojo en Live Nation België teasen Guns n Roses. Alleen weten we dat die in NL in de Ziggo staan (want dat account teast ook). Gaat GnR dan wel op TW Classic staan, maar in NL in de Ziggo?
Dan zou naast The Cure en Foos nog van alles kunnen. Mumford, Yungblud, 21P.
Alsnog prima affiche dan, maar die 3e naam voor Pinkpop wordt dan wel een serieus maatje kleiner dan we hier een paar dagen dachten.
ik heb echt geen flauw idee wie die 3e headliner gaat worden, iedere naam is wel een tegenargument voor te vinden.
ik gok toch op iets in de pophoek, wat nog geen tour heeft aangekondigd, mijn gok: sabrina carpenter.
Net zoals niemand in Rotterdam de Kuip 'stadion Feyenoord' noemt is er echt geen Belg die het Sportpaleis de Afas Dome noemt. Tenzij hij er werkt en zijn baas het verplicht
Is ook zeer verwarrend met die Afas hal in Amsterdam.
Wij blijven gewoon lekker Sportpaleis zeggen.
Net zoals niemand in Rotterdam de Kuip 'stadion Feyenoord' noemt is er echt geen Belg die het Sportpaleis de Afas Dome noemt. Tenzij hij er werkt en zijn baas het verplicht
Is ook zeer verwarrend met die Afas hal in Amsterdam.
Wij blijven gewoon lekker Sportpaleis zeggen.
Ik voorzie in de nabije toekomst dat mensen met tickets voor de AFAS Dome voor de deuren van de AFAS Live staan. En omgekeerd. Net zoals de urban legend dat het vliegveld in Wenen een speciaal loket heeft voor Engelse mensen die eigenlijk naar Australië moesten. Maar dat is een beetje offtopic.
Over Stromae gesproken: die had in 2014 al niet misstaan als subheadliner (stond toen om 16u op Noord en dat was de drukste Noord-show ooit). Inmiddels is hij alleen maar groter geworden. Terechte headliner mocht dat aan de orde zijn. Aantal jaren geleden was hij sub voor Gorillaz op TW Classic, maar had dat ook andersom moeten zijn. De vraag is wel of hij een "veilige" boeking is gezien zijn instabiele mentale gezondheid.