Pinkpop 2026

Eens kijken op delimburger morgen al met iets komt in de krant.

Weet trouwens iemand of morgen alle 3 de headliners worden aangekondigd?

Hoe kom je daar nou bij? Vooralsnog hebben we enkel echte hints over de FF, dan verkoopt 1 dag -misschien- uit. I

Ben benieuwd welke namen Pinkpop heeft maar ik zie nog geen reden voor zulk optimisme.
De namen gaan echt wel dagjesmensen aantrekken maar minder aantrekkelijk voor een combi, daar doelt hij op denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Festivalgek
De namen gaan echt wel dagjesmensen aantrekken maar minder aantrekkelijk voor een combi, daar doelt hij op denk ik.

Maar ook zelfs die conclusie is toch voorbarig, of heb ik de namen van een mooi dagprogramma gemist.

Zulk optimisme is nogal verwarrend voor mij in een forum waar wij meestal wat negatiever zijn.

Nu maar hopen dat het optimisme er morgenmiddag dan ook nog is. 😉

Gek idee voor de zaterdag: Di-Rect als Nederlandse headliner met gastartiesten? Een soort XXL-show. Als ze meerdere keren de Kuip aankunnen... Ze zitten op hun prime qua roem. Ik ben geen fan van de gedachte overigens.

Ondertussen blijkt the Cure (in combo met het tot nu toe bekende dagprogramma waaronder Moby) inderdaad een ticketkanon: Werchter gooit er een "running low alert" uit voor de zondag.

Met de Foo's en The Cure twee ticketkanonnen in huis.
The Cure had ook zijn dag (zondag) in Rock en Seine volledig uitverkocht incl meerdaagse kaarten zondag inbegrepen. Dat lukte Nick Cave op hetzelfde festival nog niet. Ook in Pohoda was er een stormloop naar The Cure als extra dag.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Inderdaad dan moet er 20 halve liters in wil ik dat leuk vinden.
Gaat bij mij wel wat sneller, al gruwel ik van dat soort evenementen. Ooit bij de Toppers beland; daar zat ik na 3 halve liters toch al wel lekker in. (En na 6 halve liters vond ik het waarschijnlijk de beste show die ik ooit zag 😏)…

• Haha
Waarderingen: colette283 en Bassie78
Laatste gok, Linkin Park, The Cure, Foo Fighters,

21pilots naar Lowlands
The Prodigy naar Paaspop

Maar dus... Mojo en Live Nation België teasen Guns n Roses. Alleen weten we dat die in NL in de Ziggo staan (want dat account teast ook). Gaat GnR dan wel op TW Classic staan, maar in NL in de Ziggo?

Dan zou naast The Cure en Foos nog van alles kunnen. Mumford, Yungblud, 21P.
Alsnog prima affiche dan, maar die 3e naam voor Pinkpop wordt dan wel een serieus maatje kleiner dan we hier een paar dagen dachten.

Users who are viewing this thread